וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה עולה מדרגה: אוהדי באר שבע מפסיקים לעודד

25.2.2010 / 23:30

חוג האוהדים פצח במחאה. במשפחת נסופואה כועסים: כספי הביטוח מתעכבים. סוכנו: "חבל שברקת מתנערת מאחריות"

במשפחת נסופואה כועסים על ההתנהלות בנוגע לכספי הפיצויים המגיעים להם בעקבות מותו של שחקן הפועל באר שבע לשעבר, צ'סוואה אנסופואה הזמבי, שמת על כר הדשא במהלך משחק אימון שנערך לפני יותר משנתיים. לטענת סוכנו של השחקן, ניר קרין, עד כה לא התקבלו כספי הביטוח וכי משפחתו של השחקן זועמת על התנהלות הקבוצה ועל התנהלותו.

קרין סירב להגיב להליך המשפטי המתנהל, אך ציין כי "ברקת סירבה לפגוש אותי בנושא, דבר שהפתיע ופגע בי". קרין טוען כי שלח אלפי דולרים למשפחתו של השחקן וביקש סיוע כספי מברקת, אך זו סירבה לכך. קרין מסר בתגובה: "חבל שברקת מודדת אנשים לפי ערכיהם הכספיים ותאריהם, ולא לפי ערכיהם המוסריים. למרות שזה עלול לפגוע בקריירה, אמשיך בדרך האמת, שהיא עזרה למשפחה ולא התנערות מאחריות. גברת ברקת הבטיחה שתזמין את המשפחה לכשתושלם צוואתו לעלות ליגה, אך דבריה כ'אחד בפה, ואחד בלב'".

מהפועל באר שבע נמסר בתגובה: "אלונה עזרה בכל מה שהתבקשה על ידי נציג המשפחה, מר קרין. ככל הידוע למועדון, אין שוב חובות כלפי המשפחה. הגברת ברקת מעולם לא התחמקה או סירבה להיפגש בעניין השחקן. הדלת של אלונה פתוחה תמיד ועו"ד קרין מוזמן לבוא ולדבר".

המחאה של הקהל

חוג האוהדים של הפועל באר שבע הודיע הבוקר (חמישי) כי לא יעודד את הקבוצה במשחק הבית הקרוב מול אחי נצרת. בנוסף, אוהדי הקבוצה מתכוונים להגיע עם חולצות שחורות למשחק הקרוב, כל זאת במחאה על מצב הקבוצה. "קיבלנו החלטה אמיצה", הסבירו שם את הסיבות להחלטה. "נמחה במשחק הקרוב כנגד התנהלותו של המאמן גיא עזורי והתבוסתנות של השחקנים. לא נעודד את הקבוצה כמו שאנו עושים שבוע אחר שבוע ונגיע לבושים בשחור".

בחוג האוהדים הסבירו כי: "בשבועות האחרונים חלה ירידה דרסטית ביכולתה של הפועל באר שבע כשבשיאה הובסה הקבוצה 5:2 מול מ.ס אשדוד תוך כדי תצוגת כדורגל נרפה, חסר לחימה ומחויבות למועדון ולקהל הרב שמלווה את הקבוצה לכל מקום בארץ בהמוניו . עזורי פועל בצורה לא מקצועית ואף מסוכנת למועדון כמו הפועל באר שבע". בחוג האוהדים הזכירו את העובדה שהוחתמו העונה שמונה זרים וכי ארבעה מהם שוחררו לאחר כחודש. "חשוב לציין שארגוני האוהדים מתנגדים נחרצות לאלימות מכל סוג שהיא וקורא לאוהדי הקבוצה למחות בדרכים המקובלות", הוסיפו בסיום המכתב.

הקשר משה אסולין התנצל בפני עזורי על האדום שספג מול אשדוד. השחקן צפוי לקבל קנס על תנאי ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully