וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קולמה ערך אימון מלא אך לא תורגל בהרכב

25.2.2010 / 19:09

הקשר הקולומביאני התאושש מהפציעה, אך בוקולי ממשיך לקבל קרדיט. מסיללה תורגל כמגן שמאלי. גולסה ייעדר חודש נוסף

באימון הערב (חמישי) שקיימה הקבוצה לקראת המשחק ביום ראשון נגד מ.ס אשדוד, ערך המאמן, אלישע לוי, שינוי אחד לעומת ההרכב שבו פתח בהפסד למכבי נתניה. פיטר מסיללה חזר לעמדת המגן השמאלי בעוד שעלי עוסמאן ערך אימון קל בעקבות העובדה שמתח את שרירי הירך האחורי שלשום ומאז לא מצליח להתאמן. עדיין לא ברור אם הוא יהיה בסגל למשחק. להפתעת הצוות המקצועי, ג'ון קולמה הצליח לערוך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק, אך לוי בחר שלא לתרגל אותו בהרכב, וימשיך עם בוקולי כקשר אחורי. קטן, רפאלוב ודבלאשווילי וארבייטמן ישלימו את ההתקפה.

אייל גולסה ייעדר עוד חודש מהמגרשים, זאת לאחר שהתברר כי בדיקת ה-MRI שהיה אמור לעבור היום (חמישי) נדחתה עד לאחר סיום תכנית העבודה שבנו לו במועדון. בצוות המקצועי החליטו שלא לסכן את השחקן ומעדיפים שיחזור בצורה הדרגתית, בעוד כחודש ולאחר סיום התכנית. כפי שפורסם אתמול, במועדון לא רצו לסכן את השחקן ולכן שקלו לבטל את הבדיקה. בסביבתו של השחקן מקווים שהוא יחזור בשלב מוקדם יותר, אך כבר עתה ברור שהוא לא יכול לחזור לכושר משחק בתוך פחות משלושה שבועות. בינתיים, אין כל התקדמות מאז הסיכום העקרוני בין ראשי המועדון לסוכנו של השחקן, דדה חדד. גולסה צפוי לחתום בקרוב, לאחר פגישה בין הצדדים.

מוחמד גדיר חזר הערב להתאמן עם הקבוצה. השחקן פתח אתמול בהרכב הנבחרת הצעירה שקיימה משחק ידידות מול הפועל כפר סבא (2:2). ביום ראשון הוא ייכלל בסגל הקבוצה לקראת המשחק מול אשדוד ולמחרת יחזור לנבחרת שתתכנס לקראת משחק הידידות מול רומניה שייערך ביום רביעי בנס ציונה.

מגן נבחרת דרום אפריקה, פיטר מסיללה, לא זומן למשחק הידידות של הבפאנה בפאנה מול נמיביה ברביעי הבא. עוזר מאמן הנבחרת ג'אירו ליל סיפר כי בנבחרת מודאגים ממצבו הבריאותי של השחקן: "מסיללה סובל מפציעה בירך שעלולה להיות חמורה. אין לנו כיסוי מתאים בעמדת המגן השמאלי". למשחק הקרוב זומן מגן הנזה רוסטוק, ברדלי קארנל (32), שלא שיחק בנבחרת שנה וחצי. גם ביוואן פרנסמן ממכבי נתניה הוזמן וינסה להרשים את המאמן קרלוס אלברטו פריירה.

עדכון ראשון: 13:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully