וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה: "אין לנו שליטה על מה שקורה עם יאמר"

דור בלך

24.2.2010 / 17:19

קשר מכבי נתניה מעדיף להתמקד בצד המקצועי: "המשחק מול בית"ר חשוב. צריכים לייצר רצף, אחרת לא עשינו כלום נגד חיפה"

לאחר שניצחה את מכבי חיפה ואולי החזירה לחיים את מאבק האליפות, תנסה מכבי נתניה לא להחזיר לחיים את בית"ר ירושלים ולשמור על מקומם בפלייאוף העליון על חשבון הירושלמים. "המשחק מול בית"ר ירושלים מאוד חשוב והולך להיות לא פחות קשה מזה שהיה בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה", סיפר מלך השערים והבישולים של נתניה, שלו מנשה, והתייחס לפיטורי יצחק שום. "תמיד כשיש שינוי בעמדת המאמן קורה משהו בקבוצה. הדינמיקה שונה, יש התחייבות ולראייה מה שקרה אצלנו. אני בטוח שהשינוי הזה ישפיע לטובה על בית"ר, אבל אנחנו באים מוכנים לכל משחק ובלי להסתכל יותר מידי על הקבוצה היריבה.

"כל המשחקים שנשארו לנו עד לסיום יהיו מאוד חשובים, ובמיוחד כשהרבה קבוצות נמצאות במצב שלנו", סיפר הקשר על המאבקים על הכרטיס לפלייאוף העליון. "אם לא ניקח נקודות השבוע או בהמשך אז לא עשינו כלום, כי אנחנו צריכים לייצר רצף של ניצחונות ואחרי זה להשתלב בפלייאוף העליון".

בימים הקרובים צפוי דניאל יאמר להודיע על המשך דרכו בנתניה, כשבצמרת הקבוצה מניחים כי הוא יודיע על עזיבה, או לכל היותר על הפסקת ההשקעה מכיסו והפיכתו ללא יותר מבעלים על הנייר בלבד, עד אשר יבוא מי שיסכים לרכוש את הקבוצה. "אנחנו השחקנים לא מתעסקים בזה", הכריז מנשה. "אנחנו באים להתאמן ולעשות את שלנו. מעניין אותנו לדעת מה קורה עם יאמר, אבל אין לנו שליטה על זה. מי שיצטרך לטפל בדברים שיקרו בשנה הבאה מטפל בזה, אני מקווה שדני יישאר כי זה יעשה טוב גם לשחקנים וגם לאוהדים בנתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully