וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מתחזק מעמדם של מויאל ודה לה האסה

דור בלך

24.2.2010 / 13:20

המאמן דוד אמסלם מתכנן שינויים וייתן הזדמנות לשניים אותם הוא מאוד מעריך. ריקן ועזריאל לא יתופקדו עוד כמגנים

מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, אמנם הכריז כי למד רבות מיצחק שום בשלושת רבעי העונה האחרונה, אך נראה כי בכל זאת הוא מתכנן מספר שינויים בקבוצה שהותיר מאחוריו המאמן המפוטר. אמסלם הסביר לשחקניו כי אצלו ההרכב ייקבע רק על פי האימונים, ועד הדקה האחרונה של האימון המסכם לכל אחד תהיה הזדמנות להוכיח שהוא שווה הרכב על פי ההשקעה שלו. יחד עם זאת, מסתמנים מספר שינויים כבר עכשיו, לאחר שהמאמן הטרי העביר אימונים ספורים בלבד.

קובי מויאל, שחווה תקופה קשה תחת שום, יהפוך לשחקן משמעותי בחולית הקישור. עוד בתחילת העונה, כשמויאל נעלב מהיחס של שום כלפיו, לקח אותו אמסלם, שהיה אז רק עוזר המאמן, לשיחה בה עודד אותו ואמר לו: "אתה הקשר האחורי של בית"ר ל-10 השנים הקרובות. אתה צריך להיות דומיננטי כבר העונה".

בניגוד לשום, שהציב קשר וחלוצים כמגנים, אמסלם שהיה מגן הנבחרת, מאמין במגנים טבעיים כך שאלירן דנין צפוי להפוך להיות המגן השמאלי הבכיר בקבוצה, ואבי ריקן יחזור לעמדתו המקורית בקישור. גם חן עזריאל יפסיק לתפקד כמגן ויחזור להתקפה, כשעל עמדת המגן הימני יאבקו איתן טיבי הצעיר יחד עם פאולו דה לה האסה, שאצל שום אמנם הוצב כקשר אחורי, אך בנבחרתו משחק כמגן ימני.

אמסלם מעריך מאוד את דה לה האסה בעקבות הרצון והנחישות שהוא מפגין באימונים ולכן נראה כי הוא זה שיקבל את ההזדמנות ראשון. בבית"ר מסבירים כי על אף שהוא זר, דה לה האסה הוא בין היחידים שנלחם על חייו במועדון מתוך הבנה כי זהו שלב משמעותי בקריירה שלו. המגן הפרואני סיפר לאנשי בית"ר שהוא מעוניין להמשיך בקבוצה בשנים הקרובות.

צחי אליחן חתם לחמש שנים

חלוץ נבחרת הנוער וקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, צחי אליחן, חתם הבוקר לחמש עונות במועדון. השחקן בן ה-19, שערך הופעת בכורה בבוגרים בהפסד להפועל חיפה בשבת, נולד בשבדיה ועלה לישראל בגיל 5. עד גיל 14 שיחק בנצרת עלית, אז התגלה על ידי מאמן השוערים משה בן דוד ואיתן מזרחי והצטרף לאקדמיית הנוער של המועדון עליה אחראי מזרחי.

"זה רגע מאוד מרגש עבורי, אני שלוש שנים וחצי בירושלים והתחברתי לכאן מאוד", סיפר אליחן לאחר החתימה. "השאיפה שלי תמיד הייתה להתקדם כמה שיותר ולהגיע לקבוצה הבוגרת. עכשיו אחרי שחתמתי על החוזה, השאיפה שלי היא להתקדם עוד יותר, לצבור ניסיון ולהשתלב כמה שיותר בקבוצה. אני מודה לכל מי שנתן לי את ההזדמנות להגיע לרגע הזה ולהיות חלק מהקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים".

מהאימון הבוקר נעדרו אריאל הרוש, אבי ריקן, חן עזריאל, עידן ורד וטוטו תמוז ששוהים במחנה האימונים של הנבחרת האולימפית. ג'וניור ויסה שנעדר בחודש האחרון עקב פציעה ערך אימון מלא ויהיה כשיר לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully