וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאתלטים הישראלים עדיין אין אישור לצאת לקטאר

24.2.2010 / 12:45

גזאצ'ו יוסף ומעיין פורמן אמורים להשתתף באליפות העולם באולמות באמצע מרץ, אבל בשב"כ עדיין לא אישרו את יציאתם

אליפות העולם באתלטיקה באולמות מתקרבת, אבל שני הנציגים הישראלים שאמורים להשתתף בתחרות ב-12 למרץ עדיין לא יודעים אם יקבלו אישור לצאת לקטאר. הפעם לא מדובר בהתחמקות של המארחים מהמפרץ, כי אם בשיקולים בטחוניים של משרד הבטחון, שחושש להוציא משלחת רשמית מישראל למדינה ערבית.

באיגוד האתלטיקה הישראלי עדיין לא קיבלו תשובה בעניין, אבל נערכים לכל אפשרות שקיימת, כאשר בינתיים הקופצת לגובה מעיין פורמן והרץ למרחקים ארוכים גזאצ'ו יוסף מתכוננים כרגיל. הגוף שמטפל בסידורי היציאה של המשלחת הוא למעשה משרד הספורט, שעושה זאת מול השב"כ. תחילה, השב"כ מסר תשובה שלילית לגבי יציאתה של המשלחת מאחר והקטארים לא מוכנים להכניס מאבטחים ישראלים לשטחם. לאחר מכן, שרת התרבות והספורט לימור לבנת פעלה בנושא ופנתה אישית לראש השב"כ, יובל דיסקין, במטרה לבחון את העניין מחדש. במקביל, היא פנתה לחבר הוועד האולימפי הבינלאומי, אלכס גלעדי, שהפך לאיש הקשר בנושא מול מארגני אליפות העולם בקטאר, ובדק את סידורי האבטחה המקומיים.

נכון לעכשיו, הבקשה לאשר את יציאת המשלחת לקטאר עברה לבחינה מחדש אצל השב"כ, שאמור להחזיר תשובה למשרד הספורט ואיגוד האתלטיקה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully