וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: ראובן עובד רזה בחמישה ק"ג

23.2.2010 / 19:51

הקשר הפתיע בבדיקה. מחפוד לשחקניו: "במחצית הראשונה העפנו כדורים למעלה, אך בהמשך תרגמנו את המצבים לשערים"

קשר הפועל פתח תקוה, ראובן עובד, הוריד כמעט חמישה קילו מאז הצטרף להפועל פתח תקוה, כך עולה מתוך נתונים שקיבל לידיו השבוע המאמן אלי מחפוד. בצוות המקצועי ביקשו מהשחקן להפחית עוד ממשקלו כדי שיוכל לשפר אלמנטים נוספים במשחק. "יש לו חוזה חד כיווני, כל עוד הוא ימשיך להתנהג למופת הוא יישאר בהפועל פתח תקוה", אמר עליו חבר ההנהלה, תומר סיני. "הוא מתאמן פעמיים ביום, יש לו מאמן כושר אישי, אנחנו מאוד מרוצים ממנו. הוא יישקל כל אימון מפני שהוא נמצא תחת משטר קפדני. אנחנו לא מופתעים מהתוצאות המצביעות על הירידה במשקל".

מחפוד קיים היום (שלישי) אסיפה בעקבות הניצחון על הפועל רעננה. "במחצית הראשונה שיחקנו פחות טוב, העפנו כדורים למעלה. זה החלק הפחות טוב", אמר המאמן לשחקנים. "במחצית השנייה השתפרנו, השליטה עברה אלינו וטוב שתרגמנו את זה לשערים". פתח תקוה תפגוש ביום שני את הפועל רמת גן. איברהים בסיט יהיה כשיר למשחק ואמור לפתוח, ג'ונתן אסוס, שכזכור הוצע לו לחתום על חוזה חדש עוד לפני שבועיים לאחר שהנהלת הקבוצה סיכמה עם השוער אוסטין אג'ידה לעונה הבאה, ייעדר בעקבות הרחקה.

במועדון הודיעו, בהתאם לפרסומים בעבר, כי החוזה של אסי בוזגלו אינו בתוקף וכי הם מימשו את הסעיף שמאפשר להם להשתחרר מההסכם בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully