וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תבקש להמשיך להתנהל ללא מאמן עם תעודת "פרו"

דור בלך

23.2.2010 / 18:18

הקבוצה מהבירה תפנה להתאחדות בנסיון לקבל אישור חריג להתנהל עד תום העונה ללא מאמן עם תעודה תחת דוד אמסלם

בבית"ר ירושלים, שטרם מצאה מאמן עם תעודת "פרו" שיסכים לעבוד תחת דוד אמסלם, מתכוונים לפנות להתאחדות לכדורגל בבקשה לאשר להם באופן חריג להמשיך להתנהל ללא מאמן עם תעודת "פרו" עד לסיום העונה. על פי הוראות ההתאחדות, לקבוצה יש חודש ימים מרגע פיטורי המאמן עד למציאת מאמן אחר עם תעודת "פרו", כשמעבר לכך אסור לקבוצה להמשיך להתנהל. עם זאת, בבית"ר יבקשו את האישור החריג מכיוון שלאחר חודש הימים ישארו עוד פחות מחודשיים עד לסיום העונה.

באופן עקרוני ההתאחדות יכולה לאשר לבית"ר את המהלך, אך העונה היא כבר סירבה לבקשות דומות של מכבי תל אביב ואחי נצרת, ואם תאשר זאת לבית"ר יווצר מצב של איפה ואיפה. גם אירגון המאמנים צפוי להתנגד למהלך, אם כי אין בכוחו למנוע אותו. החל המעונה הבאה מהלך כזה לא יהיה אפשרי, שכן לתקנון ההתאחדות יוכנס סעיף הקובע כי בנבחרות ישראל ובליגת העל חייב המאמן הראשי להחזיק בתעודת "פרו", אך עד אז ההתאחדות יכולה לכופף מעט את החוקים ולבוא לקראת הקבוצה מהבירה.

אבירם ברוכיאן חזר היום (שלישי) לאימונים ויהיה כשיר למשחק מול מכבי נתניה בשבת. הקשר צפוי לחזור להרכב על חשבון עמית בן שושן, שירצה עונש הרחקה על צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully