וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: טומלינסון כבר לא בסן דייגו

22.2.2010 / 23:20

מי שנחשב לרץ הגדול ביותר של העשור האחרון שוחרר מהצ'ארג'רס. וילפורק תויג, הפטריוטס מקווים לחוזה ארוך טווח

לדניאן טומלינסון הוא, כנראה, גדול הרצים ששיחקו ב-NFL בעשור האחרון, אבל הוא כבר לא צעיר, וכשזה מגיע לספורט, באמריקה אין סנטימנטים. לאחר משחק ההפסד לניו יורק ג'טס בפלייאוף האחרון, טומלינסון סבר כי זה היה משחקו האחרון בצ'ארג'רס, והוא גם צדק. הלילה (שני) מדווחת רשת ESPN כי השחקן שוחרר מסן דייגו.

טומלינסון בן ה-30 נבחר בדראפט המצוין שעשו הצ'ארג'רס ב-2001, בעסקת הטרייד על המקום הראשון שהביאה להם אותו יחד עם דרו בריס. בתשע שנות משחק הוא הגיע ל-12,490 יארד עם 138 טאצ'דאונים, כשבאוויר רשם 15 טאצ'דאונים ב-530 תפיסות. את העונה הנוכחית סיים עם 730 יארד על הקרקע בלבד ב-14 משחקים.

ניו אינגלנד שמה, כצפוי, את תג הפרנצ'ייז על שחקן ההגנה וינס וילפורק, אולם כרגע, לפחות, נראה שהפעולה בוצעה רק על מנת להרוויח זמן, כששני הצדדים מעוניינים בחוזה ארוך טווח. "נערכו מספר שיחות, אבל למרבה הצער המטרה עדיין לא הושגה. אנחנו מקווים שהוא יהיה פטריוט הרבה שנים", נמסר מהמועדון. וילפורק הביע את חוסר שביעות רצונו מהעובדה שהוא עומד להיות מתויג.

השאלה שמטרידה רבים היא לאן יגיע טים טיבו בדראפט הקרוב, אם בכלל ייבחר. לאחר הביקורות הרבות על משחקו, טיבו החליט לחזור ליסודות ולשפר את משחקו כקוורטרבק, על מנת להגדיל את סיכויי הבחירה. טיבו היה רגיל לעבוד מתוך שאט-גאן ולמסור כדורים לא מדוייקים, ויודע שמה שהספיק לשתי אליפויות בפלורידה לא יספיק כדי להרשים את הסקאוטים ב-NFL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully