וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלמי מאוכזב ממעמדו בהפועל פתח תקוה

22.2.2010 / 14:51

החלוץ הוחלף בבסיט ששיחק בניגוד להמלצה רפואית, מחפוד: "תהיה מלחמה על ההרכב". דני לוי יכניס את אחיו לעמותה

חלוץ הפועל פתח תקוה, איברהים בסיט, עלה לשחק מול הפועל רעננה למרות הוראה מפורשת שלא לשתפו. השחקן סבל ממתיחה במפשעה ולפי בדיקת הצוות הרפואי היה עדיף שיקבל מנוחה. בסיט בכל זאת נכלל בסגל והחליף את אלנתן סלמי. גורם במעודון אישר היום: "בסיט שיחק עם חצי רגל. הוא עלה לשחק למרות שמבחינה רפואית היה אסור לשתף אותו. לקחו כאן סיכון גדול". למרות העובדה שעלה לשחק פצוע, המהלך שזכה לביקורת הוא דווקא העובדה שסלמי הוחלף. "יש חוסר הערכה כלפי אלנתן, איך מוציאים אותו ומשתפים שחקן פצוע?", אמרו שחקנים בקבוצה. "הוא תרם העונה הרבה יותר מבשירו, למשל".

"נגמרה הקייטנה בהפועל פתח תקוה, אצלי אף אחד לא בטוח בהרכב", אמר מחפוד על העובדה שהעניק פחות קרדיט גם לגיא צרפתי. "כל שבוע אנחנו במלחמה חדשה". כזכור, גם תומר בן חיים ואודי חנון לא נכללו בסגל למשחק בשבת. בקבוצה מרוצים מההשתלבות של הקשר כפיר דר, שלא הגיע אתמול לאימון בגלל שלא קיבל שחרור מרשויות צה"ל.

בנושא אחר: יו"ר עמותת הפועל פתח תקוה, דני לוי, מתכוון לצרף בקרוב בני משפחה נוספים לעמותת הפועל פתח תקוה, כך סיפר לאחרונה לחברי העמותה. לוי סיפר בימים האחרונים כי הוא מתכוון לצרף חלק מאחיו כנושאי תפקיד, זאת ככל הנראה על רקע העובדה שההתאחדות לא מכירה בו כנושא תפקיד רשמי ובמקביל בודקת אפשרות להעמידו לדין. "בכל פעם שההתאחדות לכדורגל תעמיד אותי לדין עוד אחד יצטרף. אנחנו 11 אחים", אמר היום לוי. כזכור, בנו של לוי הצטרף לאחרונה לעמותה והוא מצטרף לחתנו, תומר סיני, שמשקיע כספים בקבוצה ומכהן כחבר הנהלה מן המניין.

כזכור, ההתאחדות לכדורגל הייתה אמורה לבחון האם לוי נושא בעבירה שיש עמה קלון, מה שעשוי להראות לו את הדרך החוצה מהכדורגל, אך פרקליטיו, עו"ד ציון אמיר ועו"ד שי אליאס, טענו בדיון כי בית הדין של ההתאחדות לא יכול לדון בסוגיה. בסופו של דבר התקבלה החלטה כי בית הדין יוכל לדון בשאלה האם מדובר בעבירה שיש עימה קלון, כאשר ההחלטה הסופית בעניין שתקבע למעשה את סוג העבירה ואת עתידו של דני לוי תקבע בדיון הקרוב.

הנהלת הקבוצה מתכוונת לשבת בקרוב עם הקשר ג'ונתן אסוס ולהגיש לו הצעה רשמית בנוגע לעונה הבאה, זאת לאחר שכבר סיכמה את תנאיו של אוסטין אג'ידה לעונה הבאה, לאחר שהודיעה לסוכנו כי היא מממשת את האופציה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully