וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה ביקשה להיפגש פעם נוספת עם קינן

22.2.2010 / 12:42

תנסה לשכנע את הבלם, שנחוש לעזוב לאירופה, להישאר. אלישע לוי לשחקנים: "יכולנו לעשות את המשחק בנתניה קל ולנצח"

"יכולנו לעשות את המשחק יותר קל. במחצית הראשונה הגענו ללא מעט מצבים ולא ניצלנו הזדמנויות. היינו צריכים לנצח אותם. בהמשך השבוע תהיה שיחה עם וידאו, ננתח את המשחק ונלמד מטעויות". כך אמר מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לשחקניו באסיפה ראשונה שקיים הבוקר (שני) מאז ההפסד השני העונה, נגד מכבי נתניה בשבת. הקשר ג'ון קולמה, שעדיין סובל מפציעה, לא התאמן וכמוהו גם אייל גולסה, שממשיך להתאמן בחדר הכושר.

חיפה ביקשה להיפגש במהלך החודש הקרוב עם הבלם דקל קינן במטרה לשוחח שוב לגבי העונה הבאה. קינן נחוש לצאת לאירופה, אבל בחיפה מתעקשים שיישאר ומתכוונים להציע לו חוזה ארוך טווח. בפגישה הראשונה לא עלה הנושא של הארכת החוזה משום שסוכנו של קינן, גלעד קצב, הבהיר כי השחקן מעוניין לצאת לאירופה. חיפה תוכל למכור את קינן לפני תום העונה, אבל ספק אם תעשה זאת משום שקבוצות לא יתלהבו לשלם על שחקן שעומד לסיים את החוזה שלו בקבוצה. במהלך המשחקים הקרובים ימשיכו להגיע סקאוטים מבלגיה וממדינות אחרות באירופה כדי לעקוב אחר שחקנים. קינן, בירם כיאל, פיטר מסיללה ושלומי ארבייטמן הם השמות המעניינים ביותר.

בפגישה שנערכה אתמול עם סוכן השחקנים דדה חדד וחסן טואטחה, אביו של המגן טאלב טואטחה, דנו הצדדים בנוגע לאפשרות להאריך את החוזה בחמש שנים, החל מתום העונה. טוואטחה מרוויח כיום יותר מחוזה חייל, מה שלא מצריך אותו לחתום גם בעתיד על חוזה הכולל מענקים שמנים ושכר חייל, בדומה לאייל גולסה. ייתכן וכבר בפגישה הבאה השחקן יחתום על חוזה לחמש שנים, שיצריך חתימה נוספת בחודש יוני, כדי שהחוזה יהפוך למקצועני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully