וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה גמר את הסייסטה

22.2.2010 / 11:20

חלק מהירידה באטרקטיביות של בארסה נעוץ בעובדה שהקשר המחונן לא הצליח ליצור רצף משחקים נטול פציעות ולהשפיע על המשחק כפי שעשה אשתקד. השער מול סנטאנדר אולי מבשר על התעוררות בשלבים המכריעים. תומר יצחק מסכם מחזור ובוחר את גיבור השישייה של ריאל

מדד הפנטסטיקוס

כמעט 10 חודשים חלפו מאז השער האחרון שכבש אנדרס אינייסטה. אותו גול דרמטי בסטמפורד ברידג' ששלח את ברצלונה לגמר האירופי בדרך להפוך לאחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה. חשיבות עצומה הייתה לאינייסטה בשנה שעברה, ואילו העונה נדמה היה כי חלק מהירידה באטרקטיביות של בארסה נעוץ בעובדה שהקשר המחונן לא מצליח ליצור רצף משחקים נטול פציעות ולהשפיע על המשחק כפי שעשה אשתקד. השער שהבקיע ב-0:4 על ראסינג סנטאנדר, במשחקו ה-300 בקבוצה הבוגרת, מצביע על ההתעוררות שלו לקראת השלבים המכריעים של העונה, כך לפחות מקווים בברצלונה.

פפ גווארדיולה כבר אמר העונה כי חסרה לו התרומה הסטטיסטית מצד שחקנים שנתנו הרבה יותר בעונה שעברה. הדברים כוונו בעיקר לתיירי הנרי, אך גם אינייסטה נכלל תחת אותה קטגוריה. בדקות רבות במשחק בשבת, אולי גם כתוצאה מאי הרכבתו של זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, ברצלונה נראתה משוחררת והציגה את הכדורגל שאפיין אותה בעונה שעברה. הכדורגל של אינייסטה. בסיום המשחק כבר הופיעו בהרכב הבלאוגרנה תשעה שחקנים תוצרת בית. עבור הצעירים שבהם, דוגמת טיאגו שגם כבש שער בכורה, אין מודל טוב יותר מאשר אינייסטה כדי להבין את התהליך אותו הם צריכים לעבור ועוד יותר מכך מהו התוצר הסופי לו מצפים ראשי ובמיוחד אוהדי הקבוצה.

מדד הגלקטיקוס

עם כל הכבוד לצמדים של קאקה וגונזאלו היגואין וכמובן ליכולת הנפלאה של כריסטיאנו רונאלדו, על הניצחון הגדול 2:6 על ויאריאל חתום קודם כל המנהל המקצועי של ריאל מדריד, חורחה ולדאנו. נכון, הארגנטינאי מתח ביקורת על מנואל פלגריני וטען כי משחק ההפסד בליון הותיר רושם רע בקרב אנשי ההנהלה, אך הוא גם היה האיש שהגיע למתחם האימונים כדי לתמוך בשחקנים ולהבהיר למאמן כי מעמדו עדיין יציב. בריאל מדריד, במיוחד בעונה עמוסת ציפיות כמו זו הנוכחית בה מהבהבת ללא הרף התזכורת כי גמר ליגת האלופות ייערך בסנטיאגו ברנבאו, כל הפסד הוא רעידת אדמה ומאפשר לעיתונים הגדולים לחזור לקמפיין הדחת המאמן עליו הם עומלים מפתיחת העונה.

דבריו הברורים של 'הפילוסוף' העניקו תחושת רוגע לשחקני הקבוצה, שעל פי התוצאות מציגים את אחת העונות הטובות של המועדון ב-15 השנים האחרונות, ונתנו לפלגריני את הכוח לצאת למתקפת נגד במסיבת העיתונאים יממה לפני המשחק. ולדאנו, לפחות לעת עתה, עושה רושם כקול ההגיון בהנהלת ריאל, בעיקר כשהנשיא פלורנטינו פרז מושפע מלחצי הסביבה. ולדאנו משוכנע כי זה הזמן של הבלאנקוס לצאת מהרוטינה לפיה הם מפטרים מאמן מדי עונה ולחשוב לטווח ארוך יותר. נגיד שנתיים. מונחי נצח במושגים של ריאל מדריד. האמת היא שהכל תלוי ברצון של ולדאנו לאמן. הרי לו היה חושק בתפקיד, הוא היה שלו כבר לאחר התבוסה המחפירה לאלקורקון בגביע. נותר לראות איך יגיב במקרה של הדחה מפתיעה על ידי ליון בשבוע הבא.

קו העוני

ארבע הנקודות האחרונות שהשיגה אלמריה רשומות על שמו של איש אחד בלבד – פאבלו פיאטי. הכישרון הארגנטינאי יוצא הדופן הזה, שהבריק באסטודיאנטס עוד כשהיה בן 17, לא הגשים את הציפיות ממנו בעונה וחצי שלו בקבוצה וסבל מחוסר אמון של המאמן הקודם, הוגו סאנצ'ז, אבל עכשיו, כשהוא מתקרב לגיל 21, נדמה שפיאטי מתחיל להבין את גודל האחריות המוטלת עליו בקבוצה הצנועה שבסך הכל רוצה להישאר בליגה. את שני שעריו היחידים עד להתאוששות בשבוע שעבר, הבקיע פיאטי ב-2:2 עם אתלטיקו מדריד בסוף ספטמבר. הקולצ'ונרוס איפשרו לקשר נמוך הקומה (1.63 מטרים בסך הכל) לכבוש את שער הניצחון ב-0:1 של אלמריה אתמול, והזכירו לראשי אלמריה מדוע קראו לפיאטי "מסי הפרטי שלנו" לא מזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully