וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "אף אחד לא רוצה שהתקופה הזו תיגמר"

גם בהנהלת סכנין מרוצים מהניצחון על הפועל ר"ג ומתכוונים להציע למאמן חוזה חדש. סקאוטים של לה מאן וגנק צפו במשחק

אסור להשתמש

צילום: עמית גולדשטיין
עריכת וידאו: דורון שטיין

בני סכנין המשיכה הערב (ראשון) בדהירה שלה, כשרשמה ניצחון חמישי ברציפות ועשתה זאת בצורה משכנעת עם 1:3 על הפועל רמת גן. סכנין נהנתה מתמיכה מאסיבית של 5,000 אוהדים נלהבים באיצטדיון דוחא, נעזרה בשער עצמי של אלי לוי והמשיכה לניצחון שמציב אותה מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השישי המוליך לפלייאוף העליון.

בסכנין מאוד מרוצים מעבודתו של המאמן מרקו בלבול ומתכוונים להציע לו כבר בימים הקרובים לחתום על חוזה לעונה הבאה. במשחק הערב צפו סקאוטים של לה מאן וגנק ועקבו אחר מספר שחקנים של סכנין. מחר הם יגיעו יחד עם דודו דהאן לצפות בדרבי התל אביבי ולאחריו יחליטו לאיזה שחקנים, אם בכלל, הם מתכוונים להציע לקבוצותיהם.

לירן כהן: "הפלייאוף העליון הוא בהחלט מטרה"

"שיחקנו עם הרבה מאוד ביטחון, הנענו כדור בצורה טובה ויצרנו הרבה מצבים", נתן מרקו בלבול, מאמן בני סכנין, את פרשנותו למשחק. "זה המשחק הטוב ביותר מאז שאני פה, אנו מאושרים. מהיום שאני פה מדברים על מטרות, המטרה היא לשחק כדורגל טוב וזה מה שאנחנו עושים כרגע. אף אחד לא רוצה שהתקופה הזו תיגמר, אנחנו נהנים וגם מול הפועל תל אביב נשחק את המשחק הרגיל. לא חלמתי שנהיה במצב בו אנחנו נמצאים היום. יש פה גרעין טוב ועיקר הקרדיט מגיע לשחקנים".

לירן כהן, שהיה מהבולטים בשורות סכנין, אמר בסיום: "הקבוצה ניצחה לפני שהגעתי, אני שמח שזה ממשיך גם עכשיו. כשיש ביטחון אז מציגים גם יכולת טובה. צריך להמשיך לעבוד קשה ולנצח. אני רוצה להגיע כמה שיותר גבוה, ואם נהיה קרובים אז הפלייאוף העליון הוא בהחלט מטרה".

מאמן הפועל רמת גן, יובל נעים: "הגול העצמי שיבש לנו את המשחק. בדוחא אסור לתת להם פור. חזרנו למשחק במחצית השנייה וה-2:2 היה באוויר, אבל אז הם גמרו את המשחק. יש לנו סגל מאוד קצר ואין לי את מי להחליף. זה השחקנים שצריכים להוציא אותנו מהמצב הזה. יש לנו 22 נקודות שזה בסדר, ואני מקווה שהנקודות יספיקו כדי להישאר בליגה".

כובש השער המצמק של רמת גן, שי חדד: "השער שלי לא ממש חשוב, זה לא נתן כלום. הפסדנו את המשחק וחבל. עוד פעם פתחנו משחק בצורה טובה וקיבלנו שערים שלא קשורים למציאות. כבשנו ויכולנו להשוות, אבל אחרי השער השלישי נשברנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully