וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: צפו בברצלונה מפרקת את ריאל וזוכה בגביע

21.2.2010 / 21:40

הקטלאנים הביסו את ריאל 61:80 בגמר הכי חד צדדי בתולדות המפעל וזכו בגביע ראשון מ-2007. סיינה זכתה בגביע האיטלקי

ספורט 2

ספרד: ברצלונה חוגגת

לתהומות כאלה גם קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב לא הגיעה בימיה הגרועים ביותר. ריאל מדריד הובסה הערב (ראשון) על ידי ברצלונה 80:61 בגמר הגביע הספרדי, במשחק הכי חד צדדי בתולדות המפעל הזה אי פעם. המשחק הזה סגר את טורניר הגביע שהתקיים בבילבאו שבחבל הבאסקים, כאשר קרוב ל-15 אלף צופים חזו בו. אנשי מכבי תל אביב בוודאי שמחו לשמוע על יכולתה המקרטעת של ריאל, שתתמודד נגדם במחזור האחרון בטופ 16 של היורוליג.

קבוצתו של אטורה מסינה עוד הצליחה לשמור על משחק צמוד ברבע הראשון, בו הקטלאנים הובילו 16:19, אבל החל מהרבע השני, פראן ואסקז וריקי רוביו החלו להתעלל בבלאנקוס, שסבלו מיום נוראי מהשדה ופגעו רק ב-31 אחוז מהשדה (ל-2) ו-22 אחוזים מהשלוש במחצית הראשונה. כל זה הביא את ברצלונה ליתרון 25:40 בהפסקה.

ריאל מדריד לא הצליחה להתאושש ברבע השלישי, אותו פתחה בארסה בריצת 2:7. בסופו של דבר, ותוך כדי שרוב שחקני הסגל משתתפים בחגיגה, ברצלונה עלתה ליתרון של 37:64 בסיומו של הרבע השלישי וסגרה עניין במשחק הזה. זו הייתה הפעם ה-21 בתולדותיה שהיא זוכה בגביע המלך, כאשר רק אותה ריאל מדריד זכתה יותר פעמים, 22 במספר. את הגביע הקודם שלה ברצלונה הניפה לפני שלוש שנים, בעוד שריאל מדריד לא זכתה בו משנת 1993.

פראן ואסקז הוביל את קלעי ברצלונה עם 14 נקודות, ריקי רוביו וארזם לורבק הוסיפו 13 כל אחד. דריוס לברינוביץ' ונוביצה וליקוביץ' הובילו את קלעי ריאל מדריד עם 11 כל אחד, רימאס קאוקינאס (1 מ-6 מהשדה) הוסיף 10.

סיינה זכתה בגביע האיטלקי

יריבה נוספת של מכבי תל אביב בטופ 16, סיינה, הצליחה יותר וזכתה הערב בגביע האיטלקי אחרי ניצחון בגמר על וירטוס בולוניה 75:83. זה היה הגביע השני ברציפות של סיינה, שעד 2009 מעולם לא זכתה במפעל.

שון סטונרוק, שהיה ה-MVP בגמר שנערך בשנה שעברה (גם הוא נגד וירטוס) הוביל את קלעי סיינה עם 19 נקודות, רומיין סאטו קלע 15, דייויד הוקינס סיים עם 12 והנרי דומרקנט הוסיף 10. הגארד הפיני פטרי קופונן הוביל את הבולונזים עם 19 נקודות (5 מ-6 לשלוש), דייויד מוס הוסיף 18.

מכבי תל אביב תארח את סיינה במסגרת המחזור החמישי ביורוליג עוד שבועיים, ב-4 במארס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully