וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית דורשת 283 אלף שקלים מהפועל ת"א

יצחק סולומון

21.2.2010 / 15:30

הקבוצה הצפונית טוענת שלא קיבלה תשלום על העברת הבלם מור שושן. הפועל: הוצא צו עיקול על חשבונות נצרת עילית

הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית דורשת מהפועל תל אביב לשלם לה מיידית סכום של 283 אלף שקל עבור מכירת בלם הנבחרת האולימפית מור שושן, עם סגירת חלון ההעברות לפני כשלושה שבועות. עו"ד משה גרמה, היועץ המשפטי של הקבוצה, שיגר הבוקר (ראשון) מכתב התראה אחרונה בטרם נקיטת הליכים.

במכתב טוענת נצרת עילית כי בתאריך 31 בינואר הועבר שושן להפועל תמורת 280 אלף שקל, אחרי שהאדומים התחייבו לשלם את הכסף תוך שבעה ימים. לטענת נצרת עילית, מנכ"ל הקבוצה, אלי אלפסי, פנה מספר פעמים לאנשי הפועל, אולם נדחה בטענות שונות.

יצוין כי לאחר מכירת השחקן הונח על שולחנה של הפועל תל אביב צו עיקול על חשבונות הבנק של נצרת עילית, דבר שמנע העברת הכספים, אך בנצרת עילית טוענים כי צו העיקול הוסר בינתיים, והכספים שהפועל הייתה אמורה להעביר היו חלק בהסכם הפשרה שהשיגה נצרת עילית לביטול צו העיקול.

"אי העברת סך 280,000 שקל עד היום, הינה הפרה חמורה של ההסכם מיום 31.1.10, הפרה אשר הסבה, מסבה ותסב למרשתי נזקים כבדים ועצומים", כתבה נצרת עילית בהודעה שמסרה להפועל תל אביב. "הסדר הפשרה עליו חתמה מרשתי עם חברת ליגן, לאחר שהסתמכה על התחייבותכם החוזית, עומד על סף קריסה, ומרשתי נחשפת עתה להליכים משפטיים והליכי הוצאה לפועל", טוענת הקבוצה הצפונית.

בנצרת עילית תקפו את הפועל תל אביב: "לא ציפינו כי מועדון כדורגל כל כך בכיר בישראל, המתיימר לשמש כמודל ניהולי, נוקט בדרכים שונות ואינו מהסס להפר התחייבויות חוזיות, הגם שידועות לו ההשלכות של הדבר".

"לא מכובד ולא מקובל שמועדון בסדר גודל כמו הפועל תל אביב יתנהג אלינו כפי שהם מתנהגים", אומר בתגובה יו"ר נצרת עילית רוני ליקוורניק, "אנחנו מצפים מהם שישלמו לנו את מה שמגיע לנו ושנסיים בצורה יפה את הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully