וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי חיפה: "עדיף שמכבי תנצח בדרבי"

21.2.2010 / 10:25

במכבי חיפה לא נלחצו מההפסד בנתניה, אך הודו: "הצמרת מתחילה להצטופף". בקבוצה מאמינים: עזיבת יאמר תקדם העברת פרנסמן אם קינן יעזוב

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

"כל מה שעשינו לא הלך לנו אתמול. הפסדנו העונה פעמיים בתוצאה מינימלית במשחקים שבהם הגענו להמון מצבים ולא הפסקנו להחמיץ. זה מעודד, אבל מצד שני הפועל תל אביב מתקרבת והצמרת מתחילה להצטופף". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה לאחר ההפסד אמש בנתניה. שחקן אחר הוסיף: "אם אתה שואל אותי, עדיף שמכבי תנצח בדרבי ביום שני. במצב של תיקו הפער יקטן בכל מקרה בנקודה, לא מעט שחקנים כאן חושבים שהפועל מסוכנת יותר".

בניגוד למשחקים אחרים בהם חיפה לא ניצחה העונה, אלישע לוי ויניב קטן לא דיברו עם השחקנים בחדר ההלבשה, שם שרר שקט מוחלט. המגן פיטר מסיללה אמור לחזור לכל המאוחר מחר ארצה לאחר שניצל את ההרחקה לטובת טיפולים בדרום אפריקה. הקשר ליאור רפאלוב התעמת מילולית עם רביד גזל במהלך המשחק, אך העניינים נרגעו מהר מאוד.

בחיפה מתכוונים לקדם את העברת ביוואן פרנסמן אליהם בתום העונה, אם דקל קינן יעזוב לאירופה. "הוא הראה אתמול יכולות יוצאות מן הכלל, ברור שיש לו מקום בכל קבוצה בליגת העל", אמרו עליו אתמול בחיפה. כרגע לא בטוח האם בנתניה יסכימו לשחררו, אך בחיפה מעריכים שלאור העזיבה הצפויה של הבעלים דניאל יאמר, השחקן יוכל לעבור. בחיפה עוקבים אחר חלוץ טוברוק, דור מלכה (16), שנמצא תחת מעקב של פריס סן ז'רמן ואף יצא בימים האחרונים להיבחן בשורותיה. חיפה תוכל לבקש להעבירו לשורותיה במסגרת ההסכם עם אריק איזיקוביץ'.

החלוץ שלומי ארבייטמן שנפגש אתמול עם סקאוט של גנט הבהיר כי מדובר בפגישה ידידותית, למטרת היכרות, ולא בפגישה עסקית. גם גנק וקבוצות נוספות מבלגיה עוקבות אחר החלוץ, שכבר הבהיר לאחרונה כי המטרה בתום העונה היא לעזוב לאירופה. כבר עתה ברור שבחיפה יציעו לחלוץ להישאר ולחתום על חוזה ארוך טווח.

גולסה התבקש לעזוב את יציע הכבוד בנתניה

הקשר אייל גולסה שמע מהמאבטחים הפועלים במתחם המוביל ליציע הכבוד בנתניה, דקות אחדות לפני שריקת הפתיחה של המשחק בין מכבי נתניה לחיפה, כי הוא ייאלץ להישאר מחוץ למגרש. הסיבה, לטענת המאבטחים: לקשר לא היה כרטיס למשחק. מאוחר יותר, גם ג'ון קולמה נתקבל בבעיה דומה והתבקש לצאת החוצה, אך בסופו של דבר העניין טופל על ידי אנשי חיפה והשניים נכנסו למתחם האצטדיון.

האירוע החל כרבע שעה לפני פתיחת המשחק בנתניה. שחקן מכבי חיפה, שסובל מפציעה ולא נכלל בסגל קבוצתו למשחק, עשה דרכו ליציע הכבוד, אך המאבטחים סירבו להכניס אותו. לטענת אחד המאבטחים שנכח במקום: "זיהינו אותו וידענו בדיוק מי הוא, אבל בלי כרטיס אסור לנו להכניס אנשים ליציע. אלה הנהלים של הנהלת מכבי נתניה". בסיומו של האירוע המביך, לאחר שגולסה עזב את התור ויצא החוצה, הודיע המנהל האדמיניסטרטיבי של הירוקים, ירון דוד (לולו) כי הוא מוותר על הכרטיס האחרון ששמור עבורו על מנת שהשחקן יוכל להיכנס פנימה.

גולסה, שריכז באותה שעה את מירב תשומת הלב במקום, מסר את הכרטיס וקיבל אישור להיכנס למתחם יציע הכבוד. גורם בחיפה אמר לאחר מכן: "אף פעם לא היו לנו בעיות עם מכבי נתניה בנושא הזה, אבל מצד שני זה המועדון היחיד בארץ שמבקש כרטיסים משחקנים ולא מכניס אותם באופן מרוכז ליציע הכבוד. האירוע הזה היה מביך, חבל ששחקן שלנו צריך להיות מעורב בכאלה דברים".

במכבי חיפה סירבו להתייחס באופן רשמי למקרה. דובר מכבי נתניה, איציק גניש, מסר בתגובה: "כידוע, כל אדם צריך כרטיס על מנת להיכנס למשחק כדורגל. העברנו למכבי חיפה כמות גדולה של כרטיסים לבקשתם ואין ביכולתנו לברר למי חולקו. גם שחקן שלא נכלל בסגל זקוק לכרטיס. בנוסף, לפני המשחק פנו אלינו אנשי חיפה ודרשו עוד כרטיסים וגם את זה סיפקנו להם. גם ג'ון קולמה התקשה להיכנס בגלל סיבה דומה, אך אפשרנו לו להיכנס בצורה הזאת, ללא כרטיס".

כפי שפורסם בסוף השבוע, בין הסיכום העקרוני של גולסה עם מכבי חיפה לחתימה מפריד רק נושא אחד והוא סעיף היציאה לחו"ל. בסביבתו של השחקן אמרו כי היו מעדיפים שיקבע סעיף זה, אך הדבר יעלה רק בפגישה הבאה עם סוכנו, דדה חדד. בחיפה מודעים לסבירות הגבוהה שהשחקן יבקש לעזוב לחו"ל לפני תום החוזה ואולי אפילו כבר בתום העונה. לשחקן, כזכור, הוצע לשדרג את החוזה מההסכם המקורי, שעומד על 120 אלף דולר לעונה.

כזכור, גולסה צפוי לחתום השבוע על החוזה שכולל מענקי שחרור וחתימה שמנים במיוחד, משום שהוא ירוויח במהלך התקופה שכר חייל. הערב ייפגש חדד עם ראשי חיפה בנוגע למגן טאלב טוואטחה, שאמור לחתום על חוזה מקצועני בחודש יוני, לחמש שנים. הצדדים ינסו להשיג עוד השבוע הסכמות לגבי החוזה הזה, כשהשחקן ואביו אמורים לקבל השבוע את הטיוטה לקראת החתימה הצפויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully