וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "במח' השנייה המטרה היתה להרוג את המשחק"

מאמן הפועל חיפה מסביר את היכולת של קבוצתו במחצית השניה בניצחון מול בית"ר, אבל הוסיף: "עשינו ניצחון גדול"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: עמית גולדשטיין
עריכת וידאו: יאיר דניאל

בהפועל חיפה חגגו הערב (שבת) את הניצחון שהגיע אחרי שרשרת של שמונה משחקים ללא ניצחון. העובדה שהוא התחולל דווקא מול בית"ר ירושלים (2:3) רק הפך את העניין למתוק יותר, למרות הסיום הצורם, בו חטפו החיפאים שני שערים. מאמן הקבוצה, שלומי דורה, שבשבועות האחרונים התערער מעמדו במועדון, אמר בסיום: "השתחרר הרבה לחץ דווקא נגד בית"ר". על העובדה כי קבוצתו כמעט והחליקה בסיום, אמר דורה: "אסור לאבד כזה יתרון. אסור לנו היה לשחק כאילו זה משחק גמור מבחינתנו. במחצית השנייה המטרה היתה להרוג את המשחק, כי ב-1:3 ידענו שאפשר לקבל גול אחד, לא יותר מזה".

"השחקנים יצאו כמו מלוע של תותח"

למרות שספגו שני שערים, דורה כבר מסתכל קדימה: "עשינו ניצחון ענק שנתן לנו טיפה אוויר. אנחנו יוצאים לסדרה שיכולה להכריע לאן הפועל חיפה הולכת, ואולי הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון קדימה". על ניצן שירזי, שהגיע למועדון לאחרונה במטרה לסייע, אמר דורה: "ניצן הוא חלק מהצוות, ואני חולק את הדברים הטובים עם כולם. הוא הוסיף לנו כמה דברים שהוא ראה מבחוץ. כשאתה שומע את זה מבן אדם מבחוץ, זה משפיע. השחקנים יצאו כמו מלוע של תותח, אבל כבר שכחנו מהמשחק הזה, ואנחנו כבר עוברים למשחק הבא. אם נגמור בין המקומות 6-10 זה יהיה מצוין".

אחד מכוכבי המשחק של הפועל חיפה, ערן לוי, אמר לאחר הניצחון: "עשינו מחצית ראשונה טובה אבל נצטרך להפנים טוב טוב את המחצית השנייה. יכולנו לעשות את זה 4 או 5 אפס. זה קורה לנו החל מגביע המדינה וזה חבל. אנחנו צריכים לעבוד על זה". על בואו של ניצן שירזי, אמר החלוץ: "השינוי לא מגיע לידי ביטוי ברמת השחקנים. הוא עושה שינוי, אבל עם הצוות הניהולי. אנחנו לא נכנסים לזה כי הוא מדבר עם שלומי. אנחנו מאוד שמחים אבל יש עוד משחק בשבוע הבא. יותר מדי יצאו פה אנשים בהצהרות, ואני מרשה לעצמי להגיד שאנחנו צריכים לשחק משבת לשבת ולעשות את התוצאות הטובות ביותר לעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully