וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "נפלא לנצח את חיפה הדורסת"

20.2.2010 / 21:44

מאמן נתניה חגג ניצחון יוקרתי. פרנסמן הרשים את אנשי חיפה. נציג של גנט עקב אחר ארבייטמן. אלישע: "נקווה לתיקו בדרבי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה ספגה הערב (שבת) את הפסדה השני העונה כשנכנעה בקופסא 1:0 למכבי נתניה. שלו מנשה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-69 והקפיץ את שתי התל אביביות, שייפגשו ביום שני לדרבי ויוכלו לצמק את הפער מהמוליכה.

בצל שמחת הניצחון הגדול, במכבי נתניה עדיין נמצאים בעלטה לגבי העתיד. הבעלים דניאל יאמר, נגדו הפגינו קומץ אוהדים לפני המשחק, לא הגיע למשחק ובמועדון מחכים למוצא פיו לגבי המשך דרכו בשנה הבאה.

חיפה: "נחזיק אצבעות לתיקו בדרבי"

סוכנו של שלומי ארבייטמן, דודו דהאן, הגיע הערב לקופסה מלווה בנציג גנט, שעקב אחרי חלוץ חיפה. הקבוצה הבלגית כבר עקבה אחרי ארבייטמן מספר פעמים השנה ואחרי שריקת הסיום הפגיש דהאן בין החלוץ לבין נציג גנט. מעבר לכך לא דובר על שום דבר שקשור במעבר, אך ידוע שארבייטמן מעוניין לצאת בסוף העונה לאירופה. דהאן מייצג גם את בירם כיאל ומוחמד גדיר, שנמצאים גם הם תחת זכוכית מגדלת של מספר מועדונים בבלגיה.

שחקני מכבי חיפה נראו שפופים בחדר ההלבשה, אך אף אחד לא שוחח על המשחק. "כל מה שעשינו במשחק הזה לא הלך לנו", אמר שחקן בקבוצה בסיום. "לא קרה הרבה פעמים העונה שגם יניב קטן וגם החלוצים מגיעים למצבים ולא כובשים. בדרך כלל אנחנו מנצלים לפחות חצי מהמצבים, אבל היום לא הצלחנו. האווירה הייתה קשה ועכשיו נחזיק אצבעות לתיקו בדרבי".

מכבי חיפה שיחקה לא רע ויצרה שלל מצבים, במיוחד במחצית הראשונה, אך נתקלה ביום גדול של אריסטיד זוגבו וסבלה מההחמצות. "אני מאוכזב מאוד מההפסד, אבל חושב שלא ניצלנו את ההזדמנויות הטובות שהיו לנו", סיכם אלישע לוי. "נתניה ניצלו טוב את המגרש, צמצמו את השטח ומגיע להם כל הכבוד. היו לנו הזדמנויות מספיק נוחות שלא ניצלנו, וכך אי אפשר לנצח. היינו צריכים לבוא, להתרכז בעצמנו ולא ניצחנו. הדרבי לא קשור אלינו, אבל באופן טבעי תיקו יהיה הדבר הכי טוב".

עוד הוסיף מאמן מכבי חיפה: "צריך לעשות את הדברים שעשינו קודם. נחזור הביתה, נתארגן וננסה לחזור למה שעשינו טוב. מסיללה חשוב בכל מצב, לא רק היום, אבל מה לעשות שלפעמים מפספספים משחקים בגלל צהובים או פציעות. גם בלעדיו היו לנו הרבה דקות טובות, היינו צריכים להבקיע ולא עשינו זאת".

הקפטן יניב קטן הוסיף: "הגענו להמון מצבים, אבל לא ניצלנו אותם. החמצנו והפסדנו. אני לא חושב שהיה לנו משחק גרוע. בחצי הראשון הגענו לחמישה-שישה מצבים ואם היינו מנצלים חצי מהם, היינו מנצחים. זה בהחלט לא משחק גרוע. אנחנו ממשיכים להתנהג כרגיל, כמו אחרי ניצחונות. הפסדים קורים בכדורגל, כל הכבוד לנתניה. גם אחרי שניצחנו בטדי אמרנו שהליגה פתוחה. אנחנו עם היד על הדופק. כל הכבוד לקהל על מה שהם עושים בשבילנו".

במכבי חיפה החמיאו בסיום המשחק לשחקני מכבי נתניה וציינו לטובה את ביוואן פרנסמן, שכפי שכבר פורסם נמצא על הכוונת של הירוקים לקראת העונה הבאה. גורם בחיפה אמר לאחר המשחק: "הוא היה השחקן הטוב בנתניה וזה מוסיף לו נקודות. לא נעסוק בעונה הבאה לפני שנסיים את המשימות בליגה".

ליאור רפאלוב עלה לשחק למרות כאבים ברגלו ואף קיבל זריקה לפני המשחק. השחקן ביקש לעלות לשחק ואף השלים 90 דקות. בדקה ה-21 התרחש במגרש עימות בינו לבין רביד גזל. קשר נתניה סינן מספר מילים לעבר רפאלוב שקילל אותו בתגובה.

עטר: "צריך לעודד את יאמר להישאר בקבוצה"

במכבי נתניה חגגו ניצחון גדול ועלייה למקום השישי, שמוביל לפלייאוף העליון. זו הייתה השנה הרביעית ברציפות שהיהלומים גוברים על מכבי חיפה בקופסא. ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, נטש לרגע את החגיגות עם שחקניו בחדר ההלבשה ואמר: "אף אחת לא הצליחה לעצור את מכבי חיפה, כל הקבוצות באות מולה ופוחדות לא לקבל תבוסה. כל קבוצה מסתגרת מול חיפה ומחכה לקבל את השער. אמרתי לשחקנים שזה המתכון שלנו להיום, שאם לא ניזום ולא נעז, אז תהיה לנו בעיה. כדי לנצח את מכבי חיפה השחקנים היו חייבים להיות מחויבים וממושמעים, וזה מה שהם עשו".

עטר הוסיף: "חיפה הגיעה לשניים-שלושה מצבים במשחק שלם וזה המחמאה הכי גדולה עבורנו. הדרך שלנו נכונה, עם בניית קבוצה טובה על שלד של צעירים מקומיים, וזה מה שהוביל גם לניצחונות הביתיים. אנחנו שמחים שהתייצבנו במקום בו אנחנו ראויים להיות אחרי פתיחה לא טובה של העונה. אין ספק שזו הרגשה נפלאה לנצח את מכבי חיפה הדורסת".

המאמן התייחס גם לקפטן שלו, אלמוג כהן, שהיה אחד המצטיינים במשחק: "אלמוג נותן הכל בכל שבוע, הכוח שלו הוא בהבנת המשחק. הוא עושה הכל, אני מאחל לו בהצלחה במידה שיעבור לליגה הגרמנית. יהיה לנו קשה למצוא לו מחליף, אבל נעבוד על זה". על סוגיית דניאל יאמר אמר המאמן: "אשמח אם דני יישאר בקבוצה, אני מאוד אוהב אותו וחושב שהוא חשוב ויקר לקבוצה. הייתי רוצה לראות אותו כאן היום, צריך לעודד אותו להישאר. אני חושב שהוא ראה את המשחק וראה את מה שהוא שאף לו כשנכנס לקבוצה".

אלמוג כהן, שבילה מספר ימים באמצע השבוע החולף בנירנברג במדיה חתם על חוזה לשלוש שנים החל מהעונה הבאה, אמר: "עד סוף השנה אני אתן את כולי לנתניה. אני עוקב אחרי נירנברג ואני מאוד אשמח אם הם יישארו בליגה הראשונה, אבל עכשיו הראש שלי בנתניה. לא רצינו לדבר על זה, אבל ראובן החדיר לנו לאורך כל השבוע שאפשרי לנצח את חיפה והאמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully