וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רביבו ביקר את עזורי לעיני שחקנים

20.2.2010 / 18:57

הקשר זעם על ההחלטה להחליפו במשחק מול אשדוד והפנה את האשמה למאמנו. ג'קי בן זקן: "אפשר לתת הצגה גם בחיפה"

יופי של משחק הציגה הערב (שבת) מ.ס. אשדוד, בדיוק כפי שרואה אותה הבעלים ג'קי בן זקן בחלומותיו הוורודים. שחקניו של יוסי מזרחי הבריקו בדרך ל-2:5 על הפועל באר שבע, שביסס את מעמדם במקום החמישי והוכיח כי מקומם בפלייאוף העליון. עידן שריקי ודימיטאר מקרייב כבשו צמדים וגם ניר ביטון הצעיר השתתף בחגיגה עם שער בכורה בליגת העל, כדי לבטל לחלוטין צמד של ברק בדש, המושאל מאשדוד לבאר שבע. למכבי חיפה יש בהחלט כמה סיבות לחשוש לקראת השבוע הבא.

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד, לא הסתיר את שביעות רצונו בסיום: "נהניתי והגיע הזמן שהכישרון שלנו בחלק ההתקפי יבוא לידי ביטוי כי השנה אנחנו אנמיים. כבשנו חמישה שערים, הגענו לאינספור מצבים ממהלכי כדורגל ולא ממצבים מקריים. כשהחלק ההתקפי - משה אוחיון, שריקי ומקרייב - באים לעבוד, הם קטלניים. הם היו חדים וכל מערכי הקבוצה היו טובים. שיחקנו פתוח מאוד, המגינים יצאו קדימה וזה יצר בעיות בהגנה, אבל בשביל משחקים כאלו הקהל משלם ונהנה".

על הצעירים אמר מזרחי: "המגמה נמשכת כל העונה ונמשיך לשלב שחקנים שיהיו הדור הבא של אשדוד, גם אם נפסיד משחקים. רק ככה נוכל לחשל את השחקנים ולראות תוצאות בעתיד".

ניר ביטון, שכבש שער בכורה בליגת העל, הודה לעוזר המאמן חנן אזולאי: "חנן הוא אחד שדואג לצעירים. הוא כמו אבא בשבילנו, מטפח אותנו, לוקח אותנו תחת חסותו ואני מעריך את זה. היה חשוב לנו לנצח את באר שבע כי כולם ראו מה קרה לנו במשחק הקודם. אני שמח להיות חלק מהמערכת והזאת ומודה לכל מי שמאמין בנו ונותן לנו לשחק".

גם הבעלים ג'קי בן זקן נהנה ממה שראה: "אמנם הדרך מאוד ארוכה, אבל אנחנו מתחילים לראות ניצוצות. שחקנים צעירים משתלבים והופכים להיות שחקני מפתח במועדון. זה מדהים, לצד רגעים לא טובים, יש בכדורגל גם רגעים כאלה. כל הכובשים היום הם שחקנים של מ.ס אשדוד, גם ברק בדש. זה היה משחק מאוד טעון ואני שמח בשביל השחקנים והקהל. החזרנו מהכבוד אחרי תצוגת הנפל נגד הפועל תל אביב".

לקראת מכבי חיפה בשבוע שעבר אמר הבעלים: "החיים לימדו אותי שלא צריך לפחד משום קבוצה. אני חושב שיש לנו חומר שחקנים שיכול לתת הצגה בחיפה. אם השחקנים יאמינו בעצמם, אנחנו יכולים לנצח גם בקרית אליעזר. יש לנו פה כישרון שלא נופל משום קבוצה".

סערה בחדר ההלבשה של באר שבע

חדר ההלבשה של הפועל באר שבע לא היה שקט במהלך המשחק. במחצית נכנס גיא עזורי וניסה לעודד את חניכיו, אבל לטענת שחקנים בקבוצה, לאחר שיצא החוצה הוא ספג ביקורת קשה מהקשר דוד רביבו שהוציא אותו החוצה. "אני לא מבין את החילוף הזה", אמר רביבו לשחקנים וביקר את מאמנו. אותם שחקנים סיפרו: "הוא היה עצבני מאוד מהחילוף, אפילו פגוע. הדבר האחרון שהוא רצה זה שיחליפו אותו דווקא באשדוד".

רביבו, כזכור, סופסל גם במחזור שעבר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט כבר בתחילת העונה, לאור המתיחות בין רביבו ועזורי, הקשר התבטא בעבר בפני שחקנים כי בתום העונה יעזוב את המועדון. לפני שנכנס עזורי לחדר ההלבשה שחקנים ביקרו בצורה קשה את הקשר משה אסולין. "תגיד, מה אתה חושב, שזה גן ילדים? איך אתה משאיר אותנו עם עשרה שחקנים?", אמרו לו שחקנים בקבוצה. גם לטברטקו קאלה היה מה לומר בסיום. לשחקנים הוא העיר הערה דומה כשאמר: "אתם משחקים כמו בגן ילדים".

אוהדי הפועל באר שבע קראו לעזורי להתפטר, כהרגלם במחזורים האחרונים. שחקנן בקבוצה אמר: "אנחנו סופגים כמעט שני שערים למחזור (44 שערים, 23 מחזורים, א"י), צריך לעשות כאן זעזוע. או להביא לכאן מאמן הגנה, או לחשוב על פתרון יצירתי אחר". שחקנים בקבוצה אמרו כי למרות הגיבוי של אלונה ברקת כלפי המאמן, ברור שמעמדו נפגע בעקבות החמישייה שספגה הקבוצה. "הביאו לו את סוארז ליד מוריירה ובכל זאת קיבלנו חמישיה. אולי כדאי לעבוד קצת יותר על התיאום בניהם. במקום לשחרר את פרגל, הוא היה חייב להיפטר מדנילו מוריירה. הוא עשה טעות ששחרר אותו. במקום להביא מגינים בחלון ההעברות, כשכולם ראו שזאת הבעיה של הקבוצה, הוא בחר לחפש חלוץ זר. בסוף נשארנו בלי כלום".

"ברור שיש בעיה מקצועית בקבוצה", אמר גורם בהפועל באר שבע שהתבקש להתייחס לנושא מעמדו של המאמן. "השאלה עכשיו היא איך פותרים אותה. ההחלטה תהיה בידיים של אלונה". עזורי עצמו אמר בסיום המשחק: "ההרחקה באה מוקדם במצב של 1:1, אבל זו לא סיבה להתפרק. קשה לי לבוא ולנתח את זה, אבל בכל אופן ההתפרקות הייתה לא לעניין", אמר עזורי. המאמן נשאל על קריאות האוהדים לעברו וענה במילה אחת: "התרגלנו".

"אשדוד הייתה יותר טובה ושיחקה יוצא מן הכלל", המשיך עזורי והתייחס להמשך המאבקים על הכרטיס לפלייאוף העליון: "לא כל משחק עושים חישובים, נעשה את המיטב ובסוף המחזור ה-30 נעשה סיכומים. משחק ההגנה חייב לעבור שיפור. אני ואלונה נשב ונחשוב על המשחק הזה, נתעשת ונצא לדרך חדשה לקראת המשחק בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully