וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: בן דיין יחמיץ את הדרבי

מגן הפועל ת"א עבר בדיקה נוספת באימון הקבוצה, בה נקבע כי הפציעה בשריר התאומים תמנע ממנו להיות כשיר ליום שני

דדי בן דיין עבר היום (שבת) בדיקה נוספת שקבעה סופית שלא יוכל להיות כשיר לדרבי מול מכבי תל אביב ביום שני. המגן שנפצע בשריר התאומים במשחק הגביע מול הפועל חיפה לפני שבועיים ולא הצטרף למסע הקבוצה לרוסיה למשחק מול קאזאן השבוע, עבר סדרה של טיפולים וזריקות במטרה להכשירו לקרב החשוב מול היריבה העירונית, אך בסופו של דבר הוא לא יעמוד לרשותו של אלי גוטמן. מי שיחליפו בעמדת המגן השמאלי יהיה גל שיש, שפתח מול האלופה הרוסית, קיבל המון מחמאות מהצוות המקצועי וימשיך לקבל את הקדיט.

כ-150 אוהדים דחפו את האדומים באימון לקראת יום שני ואף זרקו אבוקה למתחם האימונים. ערן זהבי יחזור ככל הנראה להרכב על חשבונו של זוראב מנטשאשוילי שפתח בקאזאן, כאשר אלי גוטמן עדיין מתלבט בין דניאל דה רידר למהראן לאלה ורק מחר באימון המסכם יחליט מי בין השניים יפתח בהרכב. אותם הדברים נכונים גם לגבי עמדת המגן הימני, כשגוטמן עדיין לא החליט אם להמשיך עם דני בונדר בהרכב או להחזיר את עומרי קנדה.

בינתיים כבר הקדימו שחקני קאזאן את הגעתם לישראל ונחתו בארץ כבר היום. למרות הניצחון החלק במשחק הראשון בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית (0:3) לא לקחו הרוסים סיכון והגיעו למחנה אימונים בקיסריה על מנת להתרגל לתנאי מזג האוויר בארץ לפני משחק הגומלין ביום חמישי. כל אנשי הצוות הודיעו כי יגיעו ביום שלישי למלחה, יחד עם כ-200 אוהדים הצפויים לנחות בארץ באותו יום, כדי לעודד את קבוצת הכדורסל של קאזאן שתשחק במסגרת היורוקאפ מול הפועל ירושלים.

השחקן היחיד שהיה בסגל למשחק הראשון ולא נחת עם הקבוצה בארץ הוא כריסטיאן נובואה, שטס לאקוואדור לכבוד הולדת בנו. הקשר עשוי להגיע לישראל יממה לפני המשחק. אלכנסדר ריאזנצב, שנפצע והוחלף בדקה ה-40 ביום חמישי, חזר להתאמן עם הקבוצה, אך לא ברור אם המאמן קורבן ברדייב יבחר לשתף אותו במשחק.

"הפועל תל אביב קבוצה טובה, למרות שברוסיה היא לא הראתה זאת", אמר השוער סרגיי ריז'יקוב. "אנחנו בטוחים שהפעם יהיה משחק שונה. אנחנו מתכוננים לקרב קשה ואף אחד לא חושב שכבר עלינו לשלב הבא". הנשיא אלכסנדר גוסב אמר בראיון לתקשורת ברוסיה: "אם לא יקרה משהו מיוחד, ביברס נאתכו יצטרף אלינו מיד אחרי הגומלין. זה יהיה הרכש האחרון שלנו לקראת העונה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully