וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - הפועל רעננה: מחפשות בולם זעזועים

שתי קבוצות התחתית נפגשות (ש', 19:00, אין שידור) כדי לצאת מהמשבר. מחפוד שוב לא תרגל הרכב, חנון ובן חיים מחוץ לסגל

אחרי חמש תוצאות תיקו רצופות, בהפועל פתח תקוה יודעים שהפסד ביתי לרעננה (שבת, 19:00, אין שידור) יסבך את הקבוצה מאוד בקרבות התחתית. הקבוצה של אלי מחפוד לא ניצחה כבר שישה מחזורים, מאז הניצחון על אחי נצרת, שהוא הניצחון היחיד שהשיג המאמן מאז הגיע לקבוצה בסוף נובמבר. בסך הכל, עומד המאזן של מחפוד על עשר נקודות ב-12 מחזורים (פחות מ-28 אחוזי הצלחה).

המאזן של דני ניראון בעשרת המחזורים בהם אימן היה תשע נקודות בעשרה מחזורים (30 אחוזי הצלחה). מחפוד יודע שהפסד מול הפועל רעננה יוביל לא רק למשבר מקצועי חמור, אלא גם עשוי לגרום לכך שהקבוצה של אלי כהן תעבור את הקבוצה שלו בטבלה. ניצחון של מחפוד יתקן את הרושם הזה והוא יעבור את ניראון מבחינת אחוזי ההצלחה.

"זו הפעם הראשונה העונה שאנחנו מחזיקים אצבעות למכבי פתח תקוה", אמרו אמש שחקנים בקבוצה. "המשחק שלהם מול אחי נצרת קריטי בשבילנו, אסור שהם יפסידו. הפסד שלהם הוא הפסד שלנו. לפי התוצאות שלהם העונה, הם אמורים לנצח במשחק חוץ". המאמן אלי מחפוד שוב לא תירגל את ההרכב הראשון לקראת המשחק. שחקנים אמרו: "כבר יותר מחודש הוא לא מתרגל הרכב, הכל פה דיסקרטי, ואנחנו לא מנצחים. אז על אילו קלפים הוא שומר?".

מחפוד צפוי לפתוח עם אותו הרכב הגנתי, שכולל את עמנואל מתיאס כמגן ימני וסאלם אבו סיאם בצד שמאל. תומר בן חיים ואודי חנון מחוץ לסגל, דבר שהתקבל בהפתעה בקבוצה. ג'ונתן אסוס וגיא צרפתי בטוחים בהרכב ולגבי השניים האחרים יש התלבטות קלה, כשראובן עובד ועידן סרור עשויים לפתוח. איברהם בסיט, שמצטייר עד כה כרכש יוצא מן הכלל, עשוי לפתוח על הספסל משום שלא החלים לגמרי מהפציעה. אם לא יהיה כשיר, אלנתן סלמי עשוי לפתוח לצד עוסמן בשירו. ארמון בן נעים שותף היום במשחק קבוצת הנוער ולכן לא צפוי לפתוח מחר. ראובן עובד או אלי ביטון ישלימו את חוליית הקישור.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, דן אדו, גל כהן, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, עידן סרור, גיא צרפתי, ראובן עובד (אלי ביטון); עוסמן בשירו, אלנתן סלמי (אברהים בסיט).

הפועל רעננה: אלי כהן יפתח עם מערך הגנתי

כשהם מתחת לקו האדום עם שבעה משחקים ללא ניצחון ומאמן שפוטר וחזר עוד באותו היום, בהפועל רעננה ינסו להשלים בשבת משימה כפולה: לצאת מהמשבר ולנקום את ההדחה מהגביע מול הפועל פתח תקוה באורווה.

אלי כהן, שהתרגש מאוד מתמיכת השחקנים בו מול אשר אלון, מה שהביא להחזרתו לתפקיד, אמר לשחקני הקבוצה כי התמיכה שלהם אינה מספיקה אם לא ייראו טוב על המגרש וינצחו. ברעננה זוכרים עדיין כי את ניצחון הבכורה שלהם בליגת העל עשו מול הפועל פתח תקוה בסיבוב הקודם, ומקווים כי גם הפעם תהיה זו השכנה ממלאבס שתוציא אותם מהמשבר. כהן יעלה עם מערך הגנתי ויצופף את מרכז המגרש עם קשר דפנסיבי נוסף, כשאיתי אלקסלסי יעלה בהרכב במקומו של דוד דיגמלאשווילי הפצוע.

הרכב משוער, הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, ארמיטס זלמיקאס, איתי טואף, עומרי עטיה, איתי אלקסלסי, תמיר פור, מאור זוהר, סטיבן כהן, כריסטיאנו דוס סנטוס, ריקארדס בניושיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully