וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - מכבי פתח תקוה: נקמה על הגביע?

אחרי שהמלאבסים הנחילו 1:5 רק לפני שבועיים, בנצרת ינסו לחזור עם ניצחון (ש', 19:00). דני פרדה חוזר מסדרת חינוך

ממעמקי המקום האחרון ואחרי התבוסה להפועל תל אביב ינסו במכבי אחי נצרת לחזור למסלול הניצחונות ולהחלץ אל מעל הקו האדום כשיארחו את מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00, אין שידור), פחות משלושה שבועות לאחר שאלה הביסו אותם 1:5 בגביע. "מה שהיה בגביע לא צריך להשפיע עלינו, זה מפעל אחר ומטרות שונות", בטוח מנג'ר אחי נצרת, ג'ון גרגורי. "אני משוכנע ביכולת של השחקנים שלי לנצח ולא חושש אפילו שהתוצאה תשוחזר".

גרגורי יאלץ להסתדר ללא מג'ד יונס שהורחק מול האדומים, כשבמקומו יפתח מי שהגיע מהיריבה רק לפני 20 ימים, נאור פסר. יניב לוזון עדיין פצוע, אך לראשונה מזה מספר שבועות יכלל בסגל ועשוי לעלות כמחליף. מור דהאן יאבד את מקומו בהרכב לטובת מרק גורמן. פרט לכך ימשיך גרגורי לתת את הקרדיט לשחקנים שפתחו בשבוע שעבר.

הרכב משוער, מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, רמי דואני, מרק גורמן, נאור פסר, מייקל טוקורה, שלומי חנוכה, לואב כיאל, גיא דיין, טצ'ם נטויה, תומר חמד.

מכבי פתח תקוה: גנון בספק למשחק

אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, במכבי פתח תקוה ואחי נצרת מחפשים ניצחון שיוציא אותן לדרך חדשה (שבת, 19:00). פתח תקוה בעידן פרדי דוד בולטת בעיקר במשחקי החוץ שלה. בשלושת משחקי החוץ האחרונים היא השיגה שבע נקודות מתשע אפשרויות (ניצחונות בטדי ובאר שבע, תיקו בנתניה), לעומת נקודה אחת בשני משחקי הבית האחרונים (הפסד למכבי חיפה, תיקו מול אשדוד). מתוך מגמה לעשות שינוי מסוים במערך ששיחק בשלושת המחזורים האחרונים, המאמן פרדי דוד מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב.

כפי שפורסם אתמול, הקשר דני פרדה יחזור לרוטציה של המאמן, זאת לאחר תקופה ארוכה בה לא קיבל קרדיט והוא אמור לפתוח בהרכב מול נצרת. כזכור, פרדה זכה לביקורות רבות בעיקר על כך שהוא לוקה בהחזקה ממושכת בכדור ובמשחק ההגנה. מאז סוף דצמבר שיחק פרדה 18 דקות בלבד בליגה. "אני מקווה לצאת לדרך חדשה", אמר הקשר לחבריו.

המגן קובי גנון סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וספק אם ייכלל בסגל למשחק. גם אתמול (חמישי) השחקן התקשה להתאמן ואת מקומו יתפוס חיים מגרלשווילי. את מקומו של ונצ'ו טריאנוב שייעדר בעקבות הרחקה צפוי לתפוס נבוישה מרינקוביץ'. כזכור, לאחר הופעת הבכורה של הקשר הסרבי בנתניה הודיע פרדי דוד כי ישלב אותו בהדרגה וזאת תהיה הפעם הראשונה שהוא יפתח במשחק ליגה. האימון אתמול מלמד כי גם ניצן דמארי ודן רומן עשויים לרדת לספסל.

טל בן חיים ועומר דמארי, שנמצאים בכושר מצוין לאחרונה, צפויים להמשיך בחוד. החלוץ טומיסלאב בוסיץ' יסיים את דרכו בסוף העונה בקבוצה. במועדון שקלו לשחרר אותו במהלך חלון ההעברות, אבל העובדה שלא היה להם זר אחר על הכוונת במקומו השאירה אותו לתקופת ניסיון נוספת. למרות שהשחקן החלים מפציעה, הוא לא יפתח גם הפעם.

השוער אוהד כהן קיבל הבטחה מהנהלת הקבוצה לפיה גם אם הפועל חיפה לא תממש את האופציה עליו בתום העונה, הוא יושאל לכל קבוצה אחרת שתסכים לקלוט אותו.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: דרגוסלב יבריץ'; אורי אוזן, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, חיים מגרלשווילי; אסי משיח, סבסטיאן סנסוני, נבוישה מרינקוביץ', דני פרדה; טל בן חיים, עומר דמארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully