וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי חיפה: רק לא שיא חדש

המארחים ינסו להימנע ממשחק שישי רצוף ללא ניצחון (ש', 19:30, ספורט 2). גולסה מתגייס, ירוויח שכר מינימום ומענקים מוגדלים

לאחר שהצליחו לשחזר את שיאה השלילי מתחילת העונה ורשמו חמישה משחקים ללא ניצחון, במכבי נתניה מקווים להפתיע את כולם מחר (שבת, 19:30, ספורט2) ולנצח דווקא את האלופה הדורסת מכבי חיפה ולא לקבוע שיא עונתי חדש. בנתניה עוד זוכרים היטב את חגיגות האליפות של מכבי חיפה לפני פחות משנה בקופסא, ורוצים לנקום ולעכב בקצת את חגיגות האליפות המתוכננות של מכבי חיפה.

"במשחק האחרון איתם בעונה שעברה הפסדנו והם לקחו את האליפות", נזכר הבלם הצעיר אוראל דגני. "אבל צריך לזכור שלפני כן גם ניצחנו אותם. אנחנו נצטרך להציג יכולת טובה יותר מאשר בתקופה האחרונה כדי לקחת נקודות. אני לא יודע איפה נמצאת הבעיה שלנו, אבל המטרה שלנו בשבת היא לבוא, לשחק כדורגל ולצאת עם נקודות".

אולי בגלל שאינו יודע מה הבעיה בדיוק, יצא דגני לראשונה מזה זמן רב מהרכב הקבוצה, כשליאוניד קרופניק יפתח מקומו במרכז ההגנה לצד ביוואן פרנסמן. פרט לכך עטר יערוך עוד שלושה שינויים כשמלך הבישולים של נתניה שלו מנשה יחזור להרכב על חשבון דלה ימפולסקי, ושניר גואטה על חשבון פבריסיו קבראל. מלך שערי הקבוצה אחמד סבע ירד לספסל ויפנה את מקומו לפיראס מוגרבי הצעיר. פרט לכך צפוי עטר להמשיך עם אותו הרכב.

הרכב משוער, מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל, שלו מנשה, שניר גואטה, פיראס מוגרבי, דיוויד גומז.

מכבי חיפה: עוסמאן מגן שמאלי, בוקולי בקישור

במכבי חיפה אישרו אתמול (חמישי) את הפרסום בוואלה! ספורט בנוגע לקשר אייל גולסה, שסיכם עקרונית בקבוצה ל-4.5 שנים, מלבד פרטים אחרונים בנוגע לסעיף היציאה לחו"ל. רק בפגישה הבאה בין הצדדים יוחלט האם יהיה סעיף כזה ומה גובהו. סוכנו של השחקן, דדה חדד, ייפגש עם פרקליט המועדון אודי שוכטוביץ' פעם נוספת על מנת לסגור את הפרטים באופן סופי. כזכור, חיפה הציעה לגולסה חוזה משודרג, הגבוה מהסכום המקורי אותו היה אמור להרוויח (120 אלף דולר לעונה). מכיוון שהשחקן מתגייס ביולי, הוא יקבל את הכסף בצורת שכר מינימום ומענק חתימה ושחרור מוגדלים. את יתרת הסכום הוא אמור לקבל בתום שחרורו, ביולי 2013, אם לא יעבור עד אז לאירופה כמובן. עוד לפני כן, במשפחת גולסה טענו כי הקשר עם לאציו נותק בתקווה שהמועדון האיטלקי יחליט לא לתבוע את השחקן.

להפתעת השחקנים, המאמן אלישע לוי לא תרגל את ההרכב לקראת משחק החוץ נגד מכבי נתניה, ולא ערך אסיפה לקראת המשחק, בפעם הראשונה העונה. עלי עוסמאן יפתח כמגן שמאלי במקום פיטר מסיללה וטאלב טוואטחה, שאביו נפגש עם ראשי מכבי חיפה במטרה לחתום על חוזה מקצועני בחודש יוני, יישב על הספסל. גוסטבו בוקולי אמור לפתוח בקישור האחורי לצד בירם כיאל, זאת בעקבות היעדרותו של ג'ון קולמה. בחוד ישחקו שלומי ארבייטמן וולדימיר דבאלישווילי. מוחמד גדיר שכבש בטדי ומציג לאחרונה יכולת טובה כשעולה מהספסל, ישתלב בהמשך. ליאור רפאלוב, שנטש את האימון אתמול לאחר שסובב את הקרסול, שוחח עם אלישע לוי והוא אמור לפתוח בהרכב כשלפני המשחק הוא יקבל זריקה ברגלו וינסה להתמודד עם הכאב. במידה ורפאלוב ירגיש שהוא לא מסוגל לשחק, הוא יודיע על כך למאמן.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, עלי עוסמאן, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי, שלומי ארבייטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully