וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בית"ר ירושלים: כולם מחפשים אשמים

דור בלך

19.2.2010 / 14:10

השתיים טעונות מאוד לקראת המפגש ביניהן (ש', 19:10, ספורט 2). שום נפגש עם האוהדים, ואמר: "המודעות שפרסמתם פגעו בי"

בעקבות מחאת האוהדים ההולכת וגוברת, ששיאה אמור היה להיות היום (שישי) באימון המסכם של הקבוצה, החליטו בבית"ר ירושלים להעביר את האימון בצעד חריג מבית וגן לאיצטדיון טדי. האימון אמור היה להיות סגור לאוהדים, אבל בכל זאת הצליחו להשתחל לאיצטדיון כמה מהם והמשיכו לדרוש את פיטוריו של המאמן, יצחק שום.

כזכור, בתחילת השבוע הגיע כ-20 אוהדי בית"ר לאימון הקבוצה, קיללו את שום, קראו לו להתפטר והתפנו מכר הדשא ומחדרי ההלבשה רק לאחר שעוזר המאמן דוד אמסלם שוחח עימם. אתמול שוב הגיעו, מצויידים במודעות דמויות מודעות אבל, בהן קראו שוב לפיטוריו של שום.

עוד לפני האימון בטדי, פנה יצחק שום אל איציק קורנפיין כראש המערכת בבקשה לפתרונות הולמים, והשניים ביחד החליטו לקבוע להיום פגישה בין המאמן לראשי האוהדים של בית"ר. שום הביע את כעסו ואמר להם: "אין לי בעיה עם זה שאתם מביעים את דעתכם. גם כשלקחתי דאבל עם בית"ר היו שקראו לי להתפטר, אבל מודעות האבל שפרסמתם פגעו בי ובמשפחתי מאוד. כשעבדתי ביוון תמיד ידעו לכבד אותי ובכל מקום שהייתי זכיתי בתמיכה".

אלא שהדברים ששום אמר לא ממש השפיעו על האוהדים, שאמרו לו: "אנחנו מכבדים אותך, איתך זכינו בדאבל הראשון של בית"ר ירושלים בהיסטוריה, אבל לדעתנו אתה צריך לקחת אחריות ולהתפטר. זה נראה שאין חיבור בינך ובין השחקנים וזה פוגע בקבוצה". אגב, גם לאחר הפגישה המשיכו אוהדי בית"ר במחאתם נגד המאמן, וכשיצא עם רכבו מטדי, הם שבו לקלל אותו ולקרוא לו להתפטר.

בצל המחאה בית"ר סופרת כבר חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון ויודעת שפחות משלוש נקודות בקרית אליעזר נגד הפועל חיפה (שבת, 19:10, שידור ישיר בספורט2), והיא עלולה להידרדר אל המקום ממנו לא מגיעים לפלייאוף העליון - המטרה האחרונה עליה הכריזו ראשי הקבוצה. שום כהרגלו לא תרגל הרכב מסודר, אך ניתן לראות על פי האימון כי טוטו תמוז, שסופסל בשבוע שעבר לאחר שאיחר למשחק, ישוב להרכב על חשבון חן עזריאל, שיירד אחורה ויתפוס את מקומו של הקפטן אבירם ברוכיאן הפצוע.

איתן טיבי יזכה גם הוא לשוב להרכב על חשבון קובי מויאל, כשפאולו דה לה האסה שהחלים נאבק על מקום בהרכב עם קובי מויאל, אך לפי האימונים השבוע נראה כי מויאל יהיה זה שיפתח על מנת להצר את צעדיו של ערן לוי.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, אלירן דנין, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד, חן עזריאל, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

הפועל חיפה: שירזי מתחיל להיכנס לעניינים

אם בבית"ר חושבים שמצבם לא טוב, מבט אל היריבה יכול לעודד אותם כשהקבוצה של שלומי דורה כבר סופרת שמונה משחקים ללא ניצחון, כשהניצחון האחרון היה לפני חודשיים בדיוק, אי שם בעשור הקודם. ניצן שירזי אמנם הצטרף לקבוצה אך מול בני יהודה זה לא הספיק והפועל חיפה מתדרדרת במהירות אל עבר תהום הפלייאוף התחתון וסכנת הירידה. חמש נקודות מפרידות בין הפועל חיפה למקום ממנו נושרים לליגה הלאומית בסיום העונה, וזה עוד לפני הקיצוץ בעוד שמונה שבועות.

בעקבות המצב הקשה כינסו הבוקר צמד המאמנים שירזי ודורה את השחקנים ואמרו להם דברים קשים. "אתם לא מבינים את עקרונות המשחק, לא ברמה המנטאלית ולא ברמה המקצועית, אתם חייבים להתחיל להפנים מה כל אחד צריך לעשות על המגרש", הטיח בהם שירזי. דורה לקח את תפקיד השוטר הטוב והרגיע את שחקניו. "דיברנו מספיק והגיע הזמן שתדברו על המגרש. מבחינתי הכל תלוי בכם ואתם יכולים להוציא אותנו מהבוץ".

השניים לא מסתפקים בדיבורים ויערכו מספר שינויים בהרכב כששרון לוי הצעיר צפוי לפתוח כמגן שמאלי במקום אייל טרטצקי, שיעלה לקישור. גם בצד השני צפויים שינויים כשחי בן לולו יאבד את מקומו בהרכב לטובת עודד אלקיים. בראיין חרסיסיץ' ירד אף הוא לספסל ולבאן חמלדזה יקבל את חולצת ההרכב.

הרכב משוער, הפועל חיפה: אוהד כהן, עודד אלקיים, אושרי רואש, סבטי ליפניה, שרון לוי, יוסי דורה, לבאן חמלדזה, רוי לימה, אייל טרטצקי, אמיר אבו ניל, ערן לוי, ירו בלו.

עדכון ראשון: 10:11
עדכון אחרון: 15:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully