וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבע: "מקווה שנשיג את הנקודות נגד מכבי חיפה"

דור בלך

18.2.2010 / 17:59

חלוץ מכבי נתניה לא נבהל מהיריבה בשבת: "אסור לשכוח שהמשחק בבית שלנו". סבן צפוי לרדת לספסל, קרופניק במקומו

כשהיא נמצאת באחת מהתקופות הקשות שידעה מאז הגיע ראובן עטר לקבוצה השנה, מכבי נתניה תנסה להתאושש דווקא על חשבון האלופה הדורסנית מכבי חיפה ביום שבת הקרוב. החלוץ אחמד סבע לא נרתע. "נכון שמכבי חיפה מעל הליגה, אבל בואו לא נשכח שהמשחק בבית שלנו, ואנחנו באמת צריכים את הנקודות. אני בהחלט מקווה שמול מכבי חיפה נעשה את זה", סיפר החלוץ לקראת המשחק.

"נוכל לעשות את זה כאשר כל השחקנים רצים על המגרש ונותנים יותר מ- 100 אחוז. עשינו שבוע של אימונים טובים, ואני מקווה שנביא את זה לידי ביטוי במגרש, ונראה לכולם שאנחנו שווים מולם", סיפר מלך השערים של נתניה והתייחס לתקופה הקשה שעוברת על קבוצתו. "למרות הכל אני חושב ששיחקנו טוב וכבשנו שערים, אבל ספגנו גם יותר מדי. המאמן עובד על זה על מנת לתקן ואני חושב שבהחלט הגיע הזמן שנעשה את זה מול קבוצה גדולה ונשאיר את הנקודות בבית".

סבע אולי מוליך את רשימת כובשי נתניה, אך בשבת הוא יפגוש את מוליך כובשי הליגה. "שלומי ארבייטמן נותן עונה נהדרת. מזמן לא ראיתי חלוץ כזה. מתי אני אחזור לקרוע רשתות? מקווה שבקרוב. בינתיים אני מתרכז בעצמי, להבקיע גולים ולהביא להצלחת הקבוצה".

בינתיים על פי האימונים נראה שעטר מתכנן להמשיך ולתת קרדיט לסבע בהרכב, אך יערוך מספר שינויים כששלו מנשה יחזור על חשבון דלה ימפולסקי. גם קלמי סבן יודח מההרכב לראשונה מאז שב לקבוצה מרומניה, כשאוראל דגני יוסט ימינה לעמדה שלו וליאוניד קרופניק יתפוס את מקומו של דגני במרכז ההגנה לצד ביוואן פרנסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully