וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שום נכשל בתפקידו ורמס את כבוד המועדון"

דור בלך

18.2.2010 / 12:16

אוהדי בית”ר חילקו מודעות אבל במחאה נגד המאמן וניסו לפרוץ למגרש באימון הקבוצה. עידן טל: ”לקהל מותר להביע מחאה”

ברני ארדוב

צילום וידאו: גדעון צנטנר
עריכת וידאו: רן צימט

כשטעמו של הניצחון כבר מזמן נשכח, והתבוסה מול מכבי חיפה מפתיחת השבוע עדיין מהדהדת, שחקני בית"ר ירושלים יודעים כל תוצאה זולת מניצחון מול הפועל חיפה בשבת תעמיק את המשבר עוד יותר. עוד לפני ההפגנה הגדולה שהם מתכננים ביום שישי, הגיעו הבוקר (חמישי) כ-20 מאוהדי הקבוצה והמשיכו במחאה נגד המאמן יצחק שום. האוהדים הניחו על כל מכונית במתחם האימונים מודעת אבל עליה נכתב “אנו מודיעים בזאת על התפטרותו של מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, אשר נכשל בתפקידו ורמס את כבודו של המועדון". במהלך האימון קיללו את המאמן וכמה מהם אף ניסו לפרוץ לכר הדשא כדי לתת למאמן עצמו את אחת מהמודעות, אך נבלמו.

"מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מגנה את התנהגות קומץ האוהדים שהביעו הבוקר את מחאתם כנגד המאמן יצחק שום", הגיבה בית"ר ירושלים להתנהגות האוהדים. "אנו מבהירים ומזכירים כי יצחק שום הוא מאמן הקבוצה עד לתום העונה ואנו מבקשים מהאוהדים לתמוך במאמן ובשחקנים גם בתקופות טובות וגם בתקופות פחות טובות. בית"ר ירושלים מאז ומתמיד ידועה באחדות שלה – אנו מבקשים מהאוהדים לתמוך ולהתאחד גם בתקופות הפחות טובות".

עידן טל: "השחקנים צריכים להביא יותר מחויבות למשחק"

"נגמר מה שהיה, אסור לתת לזה להשפיע לנו על מצב הרוח", ניסה הבוקר (חמישי) עידן טל להסתכל קדימה במקום אחורה. "אנחנו צריכים לבוא ולשחק טוב במוצ"ש, כי אין ברירה אחרת. אם אנחנו רוצים להתקדם בטבלה ולהיראות אחרת, אנחנו השחקנים צריכים להביא יותר מחויבות למשחק. אנחנו צריכים להשתפר ולשנות דברים, בראש ובראשונה זו המחויבות, כי אי אפשר אחרת".

למרות זאת, התבוסה לחיפה עדיין טריה בראשו של הקשר. "אחרי המחצית הראשונה שהצגנו מול מכבי חיפה, ציפינו שהמחצית השניה תיראה לא פחות טוב. עמדנו נכון במשחק הזה, אבל אחרי הגול שספגנו, איבדנו את הראש. היה מאכזב מאוד, בעיקר בגלל האוהדים שעשו הכל כדי שנרגיש אותם עם אווירה מדהימה בטדי". למרות זאת, טל מאמין כי מול החיפאית השנייה זה כבר יהיה אחרת. "היינו יכולים להיראות אחרת מול חיפה וחבל שלא הצלחנו לעשות את זה, אבל עכשיו נפריד את כל מה שקורה מסביב, נתרכז וניתן יותר מעצמנו".

טל התייחס גם למחאת הקהל נגד מאמן הקבוצה יצחק שום, שבמהלך השבוע הגיעה עד להפרעה לאימון הקבוצה ומחר צפויה לעשות זאת שוב. "לקהל מותר להביע מחאה. הם באים ומשלמים כסף וכל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. אני בדיעה שיעשו מה שהם רוצים, כל עוד זה מחוץ לגבולות הדשא, גם אם זה נגדי או כל אחד אחר. זה הקהל, לטוב ולרע. אכזבנו אותם, נקווה שזה לא יחזור. היינו צריכים להיראות אחרת בבית, ולא להתפרק בצורה כזו".כאמור, מחר מתכננים עשרות אוהדי בית"ר להגיע ולהפריע לאימון המסכם של הקבוצה במטרה ששום יתפטר.

אבירם ברוכיאן לא יתאמן עד אשר יעבור את בדיקת האולטרה סאונד בברכו, ויחמיץ את המשחק מול חיפה בשבת. לעומתו פאולו דה לה האסה, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים, כשיר ועשוי לפתוח בהרכב במקומו של קובי מויאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully