וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "אנחנו מייצגים את מדינת ישראל"

אוהדי הפועל ת"א אולי לא ישמחו לשמוע זאת, אך השוער הניגרי מדבר על אחריות לאומית לפני קאזאן, ויודע: "תיקו יהיה מצוין"

יח"צ - חד פעמי

צילום: עמית גולדשטיין
עריכה: דורון שטיין

בזמן שהפועל תל אביב מתכוננת לשרשרת משחקיה החשובים - קאזאן, מכבי תל אביב ושוב קאזאן - הקבוצה ואוהדיה יודעים שהשחקן אולי הכי חשוב במערך של אלי גוטמן הוא השוער, וינסנט אניימה. הניגרי הוכיח לא פעם את חשיבותו ואת תרומתו, וגם הוא מתכונן בשיא הרצינות לאתגר.

"מעולם לא שיחקתי בכאלה תנאים", מתייחס אניימה לכפור הרוסי, "הייתי פעם במינוס 5, אבל לא במינוס 12 או מינוס 15. קשה להסתגל לזה, אבל אנחנו נצא למגרש עם הרבה מוטיבציה, ונראה מה נוכל להוציא מהמשחק. זה הדבר הכי חשוב, לא להפסיד, ולהוציא תוצאה טובה.

"עם המוטיבציה שיש לנו, ננסה להשיג מה שנוכל"

"התחושה בקור הזה היא קשה", ממשיך השוער, "כשהגענו לכאן אף אחד לא רצה להתאמן, אבל זה חלק מהעבודה. אנחנו מייצגים הרבה אנשים, אז אנחנו חיים עבורם בלי קשר לנסיבות או לתנאים. אנחנו משחקים עבור אוהדי הפועל תל אביב, ובמשחק הזה אנחנו מייצגים גם את מדינת ישראל".

גוטמן הביע את חששו מהמשטח הגרוע ("הוא מדאיג אותי יותר מהקור", אמר המאמן), אבל אניימה לא מודאג. "אני לא אוהב לנבא לפני שעולים למגרש, כי זה כדורגל, ובתנאים כאלה אי אפשר לדעת", יודע השוער, "אבל צריך לזכור שגם הם ישחקו על המשטח הזה. מלבד זאת, המשטח הוא לא הבעיה, הבעיה היא מזג האוויר. זה מה שגורם לך לא לרוץ, זה מה שגורם לך לא להיות נייד, אבל עם המוטיבציה שיש לנו, ננסה להשיג מה שנוכל. לא להפסיד יהיה מצוין עבורנו".

ומה לגבי הדרבי? האוהדים האדומים שהרחיקו עד קאזאן הניפו שלט "רק הדרבי" (וזאת על אף שנסעו קילומטרים ארוכים במסע מטורף), אך אניימה טוען כי הוא לוקח כל משחק בעתו. "אני לא חושב על המשחק הדרבי, אני חושב רק על המשחק הזה", טוען השוער, "מי יודע מה יהיה?".

מה שאניימה כן יודע, זה לתת כבוד לאוהדים שמלווים את הקבוצה. "אלה שבאו עד כאן הם מדהימים, לא האמנתי כשראיתי אותם במגרש האימונים", סיפר השוער בהערכה, "הם אוהדים מדהימים, ואנשים מדהימים. אלה התומכים האמיתיים של הקבוצה, ואלה האנשים שאנחנו צריכים, שיילכו איתנו עד הסוף. אני מאוד מעריך את זה, ואני רוצה להודות להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully