וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקת אלמוג כהן לא סגורה"

דור בלך

17.2.2010 / 18:35

המנהל הספורטיבי של נירנברג התייחס לחילוקי הדיעות עם נתניה בנוגע לדמי ההשבחה. יאמר ל'דר וסטן': "חוזר לגרמניה"

על אף שאלמוג כהן כבר חתם בפ.צ נירנברג הגרמנית שלשום (שני), נראה כי העסקה עדיין לא הושלמה עקב דרישתה של נתניה לדמי השבחה. הנתנייתים שלחו להנהלת נירנברג פקס בו הם דורשים דמי השבחה על סך 320 אלף יורו עבור חמש השנים בהן שיחק במועדון. החוזה של כהן אמנם סופי, אך הקבוצה מחבל בוואריה יכולה לסגת ממנו אם דמי ההשבחה שתדרוש נתניה יהיו גבוהים לטמעה, ונכון לעכשיו הם אינם מתכוונים לשלם את הסכום שדרשה נתניה אלא לפתוח עמם במשא ומתן. אם זה ייכשל, יפנו לועדה למעמד השחקן באופ"א.

"זה נכון שיש לנו עניין עצום באלמוג כהן ושהגענו איתו לסיכום, אבל זו לא עסקה סגורה", סיפר הערב המנהל הספורטיבי של נירנברג, מרטין באדר, לוואלה! ספורט. "מבחינה חוקית מגיע לנתניה דמי השבחה עבור כהן והם יקבלו אותם, אבל רק בסכום שיהיה נכון לכל הצדדים. כרגע אנחנו במשא ומתן כדי שכולם יצאו מרוצים - גם מכבי נתניה, גם אלמוג כהן וכמובן שגם אנחנו".

"כשהעסקה תחתם, נוציא הודעה רשמית, עד אז לצערי אי אפשר להכריז על אלמוג כשחקן פ.צ נירנברג וכמו שכבר ראינו בעבר דברים עשויים להשתנות, אבל אין לי כוונה לנהל משא ומתן מעל גבי התקשורת". למרות זאת, בנירנברג אופטימיים לגבי העסקה, כשכזכור כהן אף בחר כבר את הספרה שלו במועדון - 18. "אלמוג כהן הוא שחקן צעיר ומצויין שיכול לתרום לנו מקצועית, ונעשה הכל כדי שבאמת יהיה חלק מאיתנו. אנחנו מאמינים שזה טוב בשבילו כמו שזה טוב בשבילנו ולכן משקיעים את מירב מאמצנו במשא ומתן עם נתניה", הוסיף באדר.

בינתיים, ממשיך הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, לתכנן את עזיבתו בקיץ. בראיון ל"דר ווסטן" הגרמני טען יאמר כי יעזוב את נתניה לאחר ארבע שנים והכריז גם כי יעתיק את מגוריו הקבועים מישראל לגרמניה. למרות חזרתו למולדתו, סייג יאמר ואמר כי "אני עדיין לא יודע אם אקנה קבוצה גרמנית, אבל אני עדיין עוקב אחרי פורטונה דיסלדורף ורואה שהם השתלבו בצורה נפלאה בליגה השנייה". כזכור, יאמר היה מעוניין לרכוש חלק ממניות הקבוצה בקיץ, אך בסופו של דבר ועד חברי המועדון התנגד להצטרפותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully