וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "ברקוביץ' פרשן עילג עם אישיות אפס"

17.2.2010 / 13:52

מאמן נבחרת הנערים משיב אש לשחקן העבר: "הוא איש קטן עם פה גדול. הוא לא הבין בכלל שהקמפיין של וואלה! הוא ציני"

אחרי הנאום חוצב הלהבות של איל ברקוביץ' על כך שהוא יהיה מאמן נבחרת ישראל, ועל רקע ההתקפה שיצא כנגד אלי אוחנה, נראה שהלהטים בעולם הכדורגל רק הולכים וגוברים. ברקוביץ', בנאומו היום (רביעי) אמר: "אדון אוחנה, אני רוצה להיות המאמן על אפך וחמתך".

"עד היום לא דיברתי לגופו של איש, אבל היום אני יכול לומר מה דעתי על איל ברקוביץ'", פתח אוחנה. "הוא איש קטן עם פה גדול. אדם ומאמן שהורשע בפלילים על רקע תקיפה, שמתרץ שהוא עשה את זה כאבא, האם הוא האבא היחיד בעולם? זו בושה וחרפה שהוא בכלל מזכיר את עצמו להיות מאמן. אין לי בעיה עם שחקני עבר שיתמנו לתפקיד המאמן, וזה ברור שלא כל אחד יכול להצליח, אבל צריך לעבוד כמה שנים טובות כדי להגיע לנבחרת".

אוחנה המשיך להחזיר התקפה משלו, ואמר: "אני מאחל לו שיישאר מועמד רק בפני עצמו. לא ידעתי שאני זה שקובע בהתאחדות מי יהיה המאמן. אני יושב בוועדות? האם אני קובע? ברקוביץ' מזמן כבר הפסיק להפתיע אותי. היום אני כבר אכנס בו באופן אישי. מעולם לא אמרתי שאני רוצה להיות עוזר מאמן, האם מישהו שמע אותי אומר כך? איל ברקוביץ' הוא פרשן עילג עם אישיות אפס. במקום שידבר על עצמו, עדיף שייתן לאחרים לדבר עליו".

את דבריו נעל אוחנה, כשאמר: "מי שאשם בין היתר זו התקשורת שבכלל הגיעה למסיבת העיתונאים שלו. ברקוביץ' דיבר על הקמפיין שלכם בוואלה!, אבל הוא כנראה לא הבין שהקמפיין הזה הוא ציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully