וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמת יש טעם להחזיק את ברוכיאן בארץ?

דור בלך

17.2.2010 / 12:31

בית"ר מונעת מהקפטן לצאת לאיטליה. בסביבתו לא מבינים מדוע, שכן הוא לא מעוניין בניתוח. בינתיים, יעבור אולטרה סאונד

לאחר שביקש אתמול (שלישי) לצאת לטיפולים בברכו באיטליה ובכך אולי אף לסיים את העונה ונענה בינתיים בשלילה, הודיע הבוקר (רביעי) אבירם ברוכיאן לצוות הרפואי של בית"ר ירושלים כי הכאבים בברכו גברו, וכי הוא אינו מסוגל להתאמן. הצוות בדק אותו ואישר לו לא להתאמן, וכרגע הוא בספק גדול למשחק מול הפועל חיפה בשבת.

בינתיים נפגש ברוכיאן עם איציק קורנפיין ועם רופא הקבוצה אורי פרנקל. בפגישה הוחלט כי הקשר יעבור צילום אולטרה סאונד בברכו כדי לברר מה מצב הפציעה ובהתאם לתוצאות ייקבע האם ייצא לטיפולים באיטליה או לא, כשייתכן כי אף יתגלה כי הוא זקוק לניתוח באופן מיידי, ויעבור אותו בשבועות הקרובים.

על אף שביקש לצאת לאיטליה, בסביבת ברוכיאן מבהירים כי הוא לא מבקש לעבור את הניתוח כבר כעת, אלא להפך - הקפטן מעוניין לעבור במרפאה המיוחדת באיטליה סדרת טיפולים בברכו כדי למנוע את הניתוח. למעשה, ברוכיאן מעוניין שלא לעבור את הניתוח כלל אם הדבר יתאפשר, ומעדיף לדחות אותו כמה שיותר מחשש להחמרת המצב. דודו של ברוכיאן, אורי מלמיליאן, עבר בזמנו גם כן מספר ניתוחים בברך שהסתיימו בצורה לא מוצלחת ורק פגעו ביכולתו, ולכן האחיין מעדיף שלא לעבור את הניתוח, שנחשב לפולשני במיוחד.

בסביבתו של הקשר וגם במשפחתו מתפלאים על כך שבבית"ר לא מאפשרים לו לצאת כבר כעת לסדרת הטיפולים המיוחדת, שכן חלה החרפה במצב ברכו והוא מסתכן בהחמרת הפציעה, ובכל מקרה אינו יכול לשחק בימים הקרובים. גם כשיוכל לשחק, ברוכיאן לא יוכל להציג את יכולתו המלאה. תומר בן יוסף, שעבר את הניתוח בברכו במרפאה האיטלקית בשנה שעברה, המליץ לברוכיאן על המקום ועל הצוות הרפואי שם, לאחר שהחלים בצורה מלאה מקרע ברצועה הצולבת האחורית בברכו, פציעה קשה שרבים מתקשים לחזור ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully