וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה לפנות לפורוקארה בתום העונה

16.2.2010 / 13:21

אם השחקן יגיע ללא סוכנו, העסקה תהיה אפשרית. אלישע לוי לשחקנים: "אנחנו ממשיכים לברוח, זה יעזור לנו בקיזוז"

"הניצחון על בית"ר היה חשוב לנו מאוד. אנחנו ממשיכים לשמור על פער מהצמרת ולברוח לקבוצות האחרות וזה יעזור לנו מאוד בקיזוז". כך אמר מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לשחקניו באימון הבוקר (שלישי) של מכבי חיפה, בעקבות הניצחון על בית"ר ירושלים. בחיפה הייתה אווירה טובה מאוד באימון הבוקר והמאמן גם ניתח את המשחק כשאמר: "במחצית הראשונה לא הנענו כדור, אבל בשניה הנענו אותו מצוין. ברגע שזה קרה ושחקנים עמדו במקום שלהם שלטנו וניצלנו את המצבים". שחקנים בקבוצה שיבחו את המאמן כשאמרו: "אלישע אמר לנו באסיפה המסכמת לשים לב לנקודות החלשות של בית"ר בהגנה, לא חששנו לעשות פעולות וזה עבד".

בחיפה מעריכים שאייל גולסה, שלא התאמן גם היום, יחזור בעוד כשבועיים. ג'ון קולמה לא התאמן בגלל כאבים בקרסול וגם הוא בספק גדול למשחק מול מכבי נתניה, זאת לאחר שכבר נעדר מהמשחק האחרון בטדי. המגן פיטר מסיללה ייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים וטאלב טוואטחה הצעיר יחליפו. במכבי חיפה בונים מאוד על המגן הצעיר ולא מן הנמנע שהוא יהיה המגן שעליו תתבסס הקבוצה בעונה הבאה, לאחר העזיבה הצפויה של מסיללה לאירופה (כנראה לאנגליה). מסיללה ייצא היום לחופשה פרטית בדרום אפריקה, והוא צפוי לחזור בסוף השבוע. במועדון אמרו על המגן הצעיר: "אנחנו בהחלט בונים עליו בעונה הבאה. הוא יהפוך במשך הזמן לשחקן הרכב". לשחקן יש סיכום בעל פה עם ראשי המועדון לחמש שנים ואביו צפוי להיפגש עם הנהלת הקבוצה בתום העונה על מנת לחתום על חוזה לחמש שנים. סטפן שאלוי מתכוון להמליץ על השחקן לוולבס, אבל סוכנו מחזיק בהצעות להגיע להתרשמות בווסטהאם וטוטנהאם, כפי שכבר פורסם בעבר.

בקבוצה מרוצים מאוד מתפקודו של עלי עוסמאן והוא צפוי לתפוס את משבצת הקשר האחורי במקום קולמה גם בשבת. בחיפה מרוצים מאוד גם מתפקודו של הבלם ז'ורז'ה טשיירה ששומר על יציבות ברוב המשחקים בהם שותף העונה. הבלם שי מימון יחכה לתום העונה על מנת לבחון את מצבו בקבוצה, לאחר שדקל קינן יעזוב לאירופה. אם הוא לא יתמודד על חולצת ההרכב הראשון, הוא יבקש מהקבוצה לעזוב. אתמול כזכור נפגש שאלוי עם סוכנו של קינן, גלעד קצב, במטרה לקדם את העברתו לאנגליה. במהלך השבוע ישוחח סוכנו של גולסה, דדה חדד, עם ראשי הקבוצה ויקבע איתם פגישה בנוגע לחוזה של הקשר.

בתוך כך, בחיפה מתכוונים לפנות לחלוץ היהודי-פיני, רוני פורוקארה, בתום העונה, זאת לאחר שהמשא ומתן עימו כשל במהלך חלון ההעברות הנוכחי. מקורב לעסקה אמר הבוקר כי בחיפה מעוניינים בשחקן, שכבש אתמול צמד במדי קבוצתו השבדית אורברו. בחיפה הבהירו שאם פורוקארה יגיע ללא סוכנו השבדי, שהקשה על המשא ומתן, הוא יוכל להצטרף לקבוצה. בחיפה מתכוונים להחתים עד תום העונה גם את מוחמד גדיר על חוזה ארוך טווח, למרות שהוא חתום לשנתיים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully