וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הקור לא יהווה סיבות מקלות"

מאמן הפועל תל אביב מוכן גם לכפור וגם לקאזאן, במסגרת הליגה האירופית. בן דיין הפצוע לא המריא. מאיר לוי ישפוט בדרבי

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל תל אביב תמריא היום (שלישי) לקאזאן, לקראת משחקה במסגרת הליגה האירופית. מי שנשאר בארץ ולא ימריא עם הקבוצה הוא המגן השמאלי דדי בן דיין, שסובל מפציעה ברגלו. בן דיין ינצל את הזמן עד לדרבי למנוחה וטיפולים. הקשר ערן זהבי, שמנהל בימים אלה משא ומתן עם ההנהלה באשר לעתידו במועדון, ימריא עם הקבוצה לרוסיה. דני בונדר יחליף ככח הנראה את עמרי קנדה בהרכב של אלי גוטמן, כאשר מאמנה של הפועל תל אביב עדיין מתלבט אם לפתוח ברוסיה עם מערך שיכלול חמישה קשרים.

שחקני הפועל תל אביב לא יודעים בוודאות היכן יתקיים המשחק, וממתינים להודעת אופ"א בנושא. "יש לנו אתגר גדול", אמר מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, לפני ההמראה. "הפועל, עם המסורת שלה, הוכיחה אופי השנה. סיימנו בית מאוד קשה במקום הראשון. אנחנו נוסעים לקאזאן, למזג אוויר שאני עוד לא נתקלתי בו. לא יהיו סיבות מקלות".

"אני מאמין שאופ"א הייתה צריכה לאשר מזמן אם משחקים או לא", הוסיף גוטמן באשר לחוסר הידיעה סביב קיום המשחק. "אני מאוכזב מכל הגורמים הממונים ומאופ"א, כי בשבילי הם הטופ ואני חושב שהיה צריך לקיים משחק במועד אחר, ולא להגיד תגיעו לשם ונראה בדקה ה-90".

וואליד באדיר הוסיף: "ראיתי את הקבוצה הזאת לפני חודש וחצי, היא קבוצה חזקה וטובה מאוד. יהיה קרב חזק אבל אנחנו מוכנים לזה ומגיעים עם קבוצה טובה, אז הכל יהיה בסדר. אנחנו הולכים לשחק כדורגל כמו שאנחנו יודעים".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון פעל להבאת שופט גרמני לדרבי התל אביב בין הפועל למכבי, אולם לבסוף ינהל את המשחק המרתק בין האדומים לצהובים השופט הישראלי הבכיר מאיר לוי. ההתאחדות פרסמה את שיבוץ השופטים, ולוי ינהל את המשחק במרכזי במחזור ה-23, שיתקיים בבלומפילד (יום ב'). את משחקה של מכבי חיפה מול מכבי נתניה ישפוט מנשה משיח (שבת, 19:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully