וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק בקאזאן יתקיים כמתוכנן"

דובר אופ"א הבהיר: "המשחק יתקיים אלא אם השופט יחליט אחרת". עוד בהפועל ת"א: זהבי דורש 150 אלף דולר לעונה

הפועל תל אביב החלה היום (שני) את הכנותיה לקראת המשחק הראשון בסיבוב 32 האחרונות בליגה האירופית מול רובין קאזאן. הפועל תמריא מחר בצהריים למשחק ביום חמישי ותערוך ברוסיה רק אימון מסכם. כרגע, על פי החלטת אופ"א המשחק יתקיים כמתוכנן ודובר מטעמה אף אמר היום לוואלה! ספורט: "המשחק יתקיים כמתוכנן. אם ביום המשחק יחליט השופט שתנאי מזג האוויר מאפשרים את קיומו, מבחינתנו ההחלטה הסופית. המשחק יתקיים כמתוכנן אלא אם השופט יחליט אחרת".

עוד לפני שתמריא הקבוצה, המגן דדי בן דיין יעבור בדיקה על ידי רופא הקבוצה ואז יקבע אם הוא יוכל לשחק מול קאזאן או יישאר בארץ למנוחה. כרגע מסתמן, כי בן דיין שלא התאמן גם היום לא יהיה בסגל למשחק ואת מקומו יחליף גל שיש הצעיר שקיבל מחמאות על שני משחקיו האחרונים בהם הציג יכולת טובה מאוד.

עוד בטרם האימון היום ערך אלי גוטמן אסיפת קצרה ובה המשיך את כעסו משבת: "אהבתי מאוד את המחצית הראשונה מול אחי נצרת, אבל הייתי מאוד לא מרוצה מחוסר הפרגון במחצית השניה. אסור שדברים כאלה יחזרו על עצמם". לאחר מכן, גוטמן החל לדבר על מספר שחקנים של קאזאן, אך את התדרוך הסופי יעברו שחקני הקבוצה רק ברוסיה.

מעבר למשחק, בהפועל מתעסקים כרגע בחוזהו של ערן זהבי לקראת העונה הבאה. זהבי ביקש חוזה ל4 שנים ומשכורת של 150 אלף דולר. בסביבתו של החלוץ נפגעו מאוד מההדלפות לתקשורת על בקשתו של החלוץ, שמרוויח סכומים זעומים בשנתיים האחרונות ואמרו היום: "אם הפועל בוחרת לנהל משא ומתן בתקשורת שיבושם להם.

"למרות ההצעה מבלגיה ערן נותן עדיפות להפועל ורוצה להישאר בקבוצה. קשה להבין למה בהנהלת הקבוצה בוחרים להביא כל מיני פלופים מבחוץ ולשלם סכומי עתק ואילו לשחקן בית ברמתו של ערן עושים פרצופים". בכל מקרה, הדברים אמורים להיחתך לכאן או לכאן לאחר החזרה מרוסיה כששני הצדדים רוצים בהמשך ההתקשרות.

עדכון ראשון: 15.2 14:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully