וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "עכשיו מה שנשאר זה לא לעשות בושות"

דור בלך

15.2.2010 / 12:45

הצבת המטרות המבולגנת בלבלה את הבית"רים, שרוצים להציל את הכבוד. אוהדים הגיעו לאימון הקבוצה וקראו לשום להתפטר

התבוסה למכבי חיפה 3:0 אמש (ראשון) במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל לא הפתיעה אף אחד בבית"ר ירושלים, על אף התקווה לנסות ולגנוב נקודות מהאלופה. הבלם אריק בנאדו סיכם את זה אמש כשאמר "מכבי חיפה קבוצה יותר טובה מאיתנו וזאת עובדה שאי אפשר לערער עליה. לנו נותר רק להוריד את הכובע בפניהם", ובכך ייצג את האווירה בחדר ההלבשה.

"העונה, זו לא בושה להפסיד לחיפה בבית", אמר אחד משחקני הקבוצה, "ולצערנו, עם איך שאנחנו נראים השנה תוצאות רעות לא זרות לנו גם ככה. לא צריך להתרגש יותר מדי מהתבוסה הזאת אלא להסתכל הלאה אל מה שנשאר לנו מהעונה".

המטרות של בית"ר, על אף שהן משתנות חדשות לבקרים על ידי ראשיה, עומדות כרגע על הצלחה בגביע והעפלה לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה. נכון לעכשיו מחזיקת הגביע מדורגת במקום השישי והאחרון ממנו מגיעים אל הפלייאוף העליון, אך היא מקדימה את הפועל באר שבע רק בזכות הפרש שערים עדיף. בשמונת המחזורים הנותרים מצפים לבית"ר מספר מפגשים קלים יחסית מול ארבע העולות החדשות, אך גם משחק נגד מכבי תל אביב בטדי וקרב ראש בראש עם היריבות על הכרטיס לפלייאוף - מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד.

"זה התחיל בהצהרה שרצים לכל התארים, המשיך בהנמכת ציפיות, ואז שוב ריצה לכל התארים, ואז מקום חמישי, ואז מקום שישי, ואז גביע הטוטו", משחזר שחקן בקבוצה את הצבת המטרות המבולגנת של המועדון. "עכשיו מה שנשאר זה לא לעשות בושות ולסיים בפלייאוף העליון. אנחנו כרגע תלויים רק בעצמנו בנושא הזה ונקווה לא נפשל. נעשה הכול כדי לזכות בגביע שלישי ברציפות, ונקווה שההגרלה תפעל לטובתנו".

אוהדי בית"ר הגבירו את הקריאות משום להתפטר

באימון השחרור שערכה הקבוצה היום (שני) הגיעו מספר מאוהדי הקבוצה וקיללו את המאמן שום. האוהדים קראו למאמן להתפטר, זאת בהמשך לקריאות מהמשחק אתמול בטדי וכן ברוב במשחקי העונה.

האוהדים שהגיעו ירדו לכר הדשא ואף חדרו לחדר ההלבשה של הקבוצה, אך עוזר המאמן דוד אמסלם, הנחשב אחד הסמלים המודרניים של המועדון, דיבר עם האוהדים וביקש מהם לעזוב את המתחם ולאפשר לקבוצה להתאמן. אמסלם אמר להם שהוא מבין את כאבם, אך הם לא יכולים להפריע לקבוצה בצד המקצועי. האוהדים קיבלו את דבריו של עוזר המאמן ויצאו אל מחוץ לתחומי המתקן כאשר הם מחכים לשחקנים ליד הרכבים על מנת לדבר על ליבם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully