וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "בקרוב אודיע על כוונתי לעונה הבאה"

דור בלך

15.2.2010 / 11:15

דניאל יאמר התייחס לעתידו במכבי נתניה ("אעמוד בהתחייבות עד סוף העונה"), אך ההערכה כי יעזוב. רק שלא תגמור כמו סנץ

מתוך ערפל חוסר הודאות בו שרויה מכבי נתניה מסיום העונה שעברה, החליט היום (שני) הבעלים דניאל יאמר לשחרר הצהרה שאמורה הייתה לפזר קצת את מסך הערפל, אך למעשה רק הגבירה אותו יותר. "אעמוד בהתחייבות שיש למועדון עד סוף העונה. אגיע לישראל במהלך הימים הקרובים, אשב עם משפחתי ועם ההנהלה ולאחר מכן אודיע על כוונתי ביחס לעונה הבאה".

בנתניה משוכנעים כבר תקופה ארוכה כי יאמר, שעל פי גורמים בהנהלת הקבוצה לא השקיע העונה ולו שקל אחד מכיסו, יודיע בסיומה על עזיבתו. יאמר אמנם הצהיר כי יישאר בנתניה חמש שנים לפחות עם הגעתו לפני ארבע שנים, אך כבר בקיץ הודיע כי יתכן וישנה את מועד עזיבתו "לכאן או לכאן" בהתאם להתפתחויות. בתוך כך, יערכו אוהדי הקבוצה מחאה ב-20 הדקות הראשונות של המשחק מול מכבי חיפה בשבת כדי לגרום ליאמר להבין שעליו לעזוב את הקבוצה.

לחלק נכבד משחקני הקבוצה מסתיים החוזה עם סיום העונה בעוד כשלושה חודשים, ואף לא אחד קיבל הצעה להארכת החוזה. בין הבולטים שבהם נמצאים שלו מנשה, רביד גזל, אחמד סבע, ארסטיד זוגבו, אמיה טגה, אלמוג כהן, טל מעבי, יגאל אנטבי ועוד. בנתניה יודעים כי לאחר שחרור השחקנים הללו, ומכירתו של ביוואן פרנסמן יוכלו לעמוד בהתחייבויות הקבוצה גם ללא תמיכתו של הגרמני, ובעזרת מספר אנשי עסקים המקורבים להנהלת הקבוצה, כמו שקרה השנה. למעשה, פרט לחוזהו של ראובן עטר, כל שחקני הרכש העונה מומנו על ידי עזרה של איש עסקים אוהד הקבוצה, וההוצאות השוטפות מומנו מהכנסות הקבוצה מההתאחדות והטוטו.

נכון לעכשיו אין אדם המעוניין ברכישת נתניה מיאמר, אך אם זה יוותר עליה ככל הנראה הוא יעביר אותה לבעלות אחד ממנהליה כעת - קובי בלדב, גיל לב או איציק גניש, כפי שעשה שנטש את סנץ הסלובקית, שמאז הספיקה להתפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully