וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "כולם באו להרדים אותנו"

איתן נוח

14.2.2010 / 14:28

מכבי תל אביב רוצה לזכות בגביע אחרי שלוש שנים וגרשון נחוש לשמור על הריכוז לקראת נתניה. אלפסי: "לא ניתן להם את המשחק"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

אחרי שאיגוד הכדורסל והמשטרה הסדירו את קיום משחקי חצי הגמר, זה הזמן להתרכז בכדורסל. ראשי ומאמני ארבע הקבוצות המשתתפות התכנסו היום (ראשון) למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחקים ביד אליהו. המשחק הראשון, שיחל ב-19:00, יפגיש את עירוני אשקלון ובני השרון. במשחק המרכזי (21:30) תפגוש מכבי תל אביב, שרוצה להחזיר את הגביע הביתה לאחר שלוש שנים, את הקבוצה הישראלית היחידה שניצחה אותה העונה, ברק נתניה. שני המשחקים ישודרו בערוץ הראשון.

פיני גרשון עם אריק אלפסי, אריאל בית הלחמי ועם דן שמיר לפני חצי גמר הגביע בכדורסל. יותם רונן
מה שבטוח, תהיה מחזיקת גביע חדשה. מאמני הקבוצות/יותם רונן

נתניה מחפשת סנסציה נוספת

אחרי שלוש שנים ללא גביע, במכבי תל אביב מגיעים למעמד חצי הגמר רעבים במיוחד. "אני מקווה שהבאתם כדורי התעוררות כי כולם באו להרדים אותנו", פתח פיני גרשון בציוריות אופיינית. "אנחנו פה בשביל לקחת את הגביע. אני יודע שאין דברים קלים ואני מעריך ומכבד את המאמנים ואת הקבוצות שעלו לשלב הזה. אני לא מכיר מאמן או קבוצה שמגיעים למשחק, בטח למשחק שיש בו מאבק על תואר, שבאים להפסיד.

"אנחנו הקבוצה הטובה, למרות שבשלוש השנים האחרונות זה לא עזר למועדון לקחת את התואר הזה. אני מאוד מקווה שנעשה את זה בדרך כזאת או אחרת, למשחקי גביע יש חוקים משלהם ואנחנו מקווים שהחוקים האלה לא יעבדו בטורניר הזה. אני מאחל לכולם ערבים מהנים ומעניינים", המשיך גרשון והתייחס לנושא הביתיות: "העובדה היא שמכבי איבדו פה גם שלושה גביעים וגם אליפות. נתניה הוכיחו שהם יכולים לנצח קבוצות טובות, גם אותנו. קבוצות מנצחות, ולא שחקנים ולא תקציבים. זה מה שעושה את הערבים מעניינים. לדעתי אם התוצאות היו ידועות מראש, אז אף אחד לא היה בא".

בעוד למכבי תל אביב יש רק מה להפסיד, בנתניה מתרגשים מהמעמד: "אני שמח להיות במעמד הזה. אחרי הרבה שנים שלא הייתה קבוצה בנתניה", אמר אריק אלפסי. "ניצחנו את ירושלים בחוץ ואת גלבוע בדרך לכאן. כמובן שמכבי פייבוריטית, אבל אנחנו לא נבוא לתת להם את המשחק ולהרים ידיים מראש. אנחנו רוצים להיות גם ביום חמישי בגמר. נקווה שניתן מחר פייט. נבוא עם הקהל הצהוב שלנו, כשקרוב ל-4000 צופים יגיעו מנתניה לתמוך בקבוצה. אני מקווה שכולם יהנו".

אלפסי התייחס לניצחון על האלופה בליגה: "אני לא חושב שהניצחון על מכבי יפגע בנו, אין ספק שהם היו באים למשחק הזה מוכנים בכל מקרה. זה נותן להם להבין שאנחנו קבוצה חזקה. אבל המשחק מחר יהיה שונה לגמרי. אני מקווה שאנחנו נביא את אותן אנרגיות למשחק בשביל לנצל את נקודות התורפה של מכבי ולנצח את המשחק הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אשקלון ובני השרון יפתחו את הערב

המשחק הראשון יפגיש את אשקלון ובני השרון לקרב שנראה, על הנייר, פתוח לחלוטין. המשחק היחיד בין הקבוצות בליגה העונה הסתיים בניצחון דחוק לקבוצה מהשרון. "אנחנו מאוד שמחים להיות פה. עשינו את ההיסטוריה שלנו ואנחנו מאוד רוצים להיות בגמר. עשינו דרך יפה, אנחנו מוכנים, נחושים ומקווים לעשות את זה", פתח המאמן האשקלוני אריאל בית הלחמי. "בסך הכל, לכל קבוצה יש את השחקנים שלה, את הסגנון שלה ובמשחק אחד הכול יכול להיות. אומרים שגם תמיד יש פעם ראשונה, אני מקווה שזה יקרה מחר". עוד לפני המשחק, השחקן המקומי טל דן עזב את אשקלון לטובת מכבי אשדוד מהלאומית.

דן שמיר, שכבר הניף את גביע המדינה כמאמן הפועל ירושלים, רוצה להבטיח מקום בגמר עם קבוצתו החדשה. "יש חוכמה בלבוא למשחקים כאלה, זו יכולת של לדעת להתעלות. כשעולה המסך ומגיעים לבמה המרכזית, הכול יכול לקרות. כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, ואני מקווה שנופיע למשחק", אמר המאמן.

"אני לא מתבייש להגיד שעם ירושלים לקחנו גביע מדינה אחרי שהפסדנו שבועיים קודם לכן ב-50 הפרש באירופה. בכדורסל היופי זה שכל מה שהיה, היסטוריה והכל יכול להתהפך. כל מה שמעניין אותי זו תוכנית המשחק מול אשקלון. במשחק אחד אפשר להשאיר את הכל בצד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully