וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד נוטה לסרב, קומאן ביקש זמן לחשוב

14.2.2010 / 17:55

נמשך המרדף אחר מאמן זר לנבחרת: רייקארד לא מתלהב לגור בישראל, קומאן לא פסל את ההצעה, דונאדוני עשוי להגיע לארץ

המאמן ההולנדי פרנק רייקארד הודיע היום (ראשון) ליו"ר הוועדה לאיתור מאמן לנבחרת, מוט'לה שפיגלר, שהוא נוטה לרדת מההצעה לאמן את נבחרת ישראל. זאת בעקבות שתי סיבות עיקריות: רייקארד סיפר לשפיגלר כי לא נראה שיצליח להשתחרר מהחוזה שלו בגלאטסראיי, ובנוסף המאמן הבהיר שהוא מעדיף לא לגור בישראל, שזה אחד התנאים ההכרחיים שהציב אבי לוזון לפני המשאים ומתנים של שפיגלר עם המאמנים.

אחר הצהריים התקיימה פגישה עם מועמד הולנדי אחר - רונאלד קומאן, שפוטר במהלך העונה מאלקמאר והוא כרגע מחוסר עבודה. שפיגלר החמיא לקומאן ואמר לו שהוא מועמד לגיטימי, למרות שהוא הצהיר בפני מקורביו שדונאדוני מועמד מוביל. קומאן מצדו, ביקש לשקול את ההצעה ולא פסל אותה על הסף.

בסביבתו של לוזון אמרו כי תיתכן פגישה במהלך השבוע עם רייקארד, אך בשלב זה, ולאור ההמלצות של שפיגלר, נראה כי מי שיומלץ למזכירות ההתאחדות שאמורה להיבחר ביום שלישי הוא רוברטו דונאדוני.

גורם בהתאחדות הבהיר: "אנחנו עדיין לא פוסלים אף אחד מהמועמדים, הבעיה היא שחלק מהמועמדים לא מוכנים לעבור לגור בישראל, או דורשים יותר מדי כסף". במידה שדונאדוני וקומאן יישארו המועמדים האחרונים, השניים יגיעו לישראל לשיחות עם לוזון.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום לבנק דיסקונט כי מאחר שהמו"מ בין הצדדים לא עלה יפה היא מממשת את זכותה לפנות לגורמים נוספים במגזר העסקי אשר הביעו התעניינות בנושא.

כזכור, לפני כשלושה חודשים פורסם מכרז הכרטיסים למשחקי נבחרת ישראל, אשר בנק דיסקונט הוכרז בו כזוכה יחיד. עם זכייתו נכנסו הצדדים למו"מ לתיאום התנאים המסחריים אולם מו"מ זה לא צלח, ובהסכמת שני הצדדים הוחלט כי ההתאחדות תפנה לגורמים נוספים אשר הביעו התעניינות בנושא.

עדכון ראשון: 14.2 14:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully