וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה קשה לשחר פאר בדובאי

14.2.2010 / 11:12

הישראלית כבר נחתה בנסיכות, והיא תפתח את הטורניר מול ינינה ויקמאייר הבלגית המדורגת 15 בעולם. תשחק גם בזוגות

שחר פאר כבר נחתה בדובאי, שם יפתח מחר (שני) הטורניר היוקרתי השנתי בנסיכות, שסך פרסיו עומד על 2 מיליון דולר. כזכור, בשנה שעברה פאר לא הצליחה להשיג אשרת כניסה לדובאי, מה שיצר הדים רבים בעולם הטניס והספורט בכלל. השנה, מארגני טורניר דובאי לא לקחו סיכונים ודאגו להסדיר מבעוד מועד את הגעתה של הישראלית לנסיכות.

פאר (22 בעולם), שהודחה בשבוע שעבר ברבע גמר טורניר פריז על ידי לוסי ספארובה הצ'כית, הוגרלה בסיבוב הראשון בדובאי מול ינינה וויקמאייר הבלגית (15 בעולם), שהגיעה עד לחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה בשנה שעברה. המנצחת תתמודד בסיבוב השני נגד המנצחת במשחק בין וירג'יני רזאנו הצרפתיה לסלימה ספאר התוניסאית. וויקמאייר ופאר התמודדו בעבר פעמיים, בשתיהן ניצחה הבלגית. המפגש האחרון בינהן היה בחצי גמר טורניר אוקלנד שפתח את השנה הנוכחית, בו זכתה בסופו של דבר וויקמאייר.

פאר תשחק גם בטורניר הזוגות בדובאי, כשהפעם תשתף פעולה עם גלינה ווסקובוייבה מקזחסטן. השתיים יתמודדו בסיבוב הראשון נגד קרולינה ווז'ניאקי הדנית ואנאבל מדינה גאריגס הספרדיה.

דודי סלע ודניס איסטומין האובזקי הודחו בחצי גמר טורניר הזוגות בסן חוזה (על סך פרסים של 531 אלף דולר). השניים הפסידו לבנג'מין בקר הגרמני ולאונרדו מאייר הארגנטינאי 6:1, 7:6.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully