וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי והפועל פתח תקוה מחפשות בית חדש

14.2.2010 / 10:13

האיצטדיון החדש לא יהיה מוכן ב-2010, והעירייה לא דוחה את מועד הריסת האורווה. מכבי פ"ת תארח בהרצליה או וינטר

בניגוד לתחזיות, האיצטדיון החדש בפתח תקוה לא יהיה מוכן ב-2010. על פי הבדיקות שערכו מכבי פתח תקוה בימים האחרונים, הקבוצה צפויה לפתוח את העונה הבאה במגרש בהרצליה או וינטר. הנשיא עמוס לוזון קיבל הודעה, כי ההחלטה של העירייה להרוס את האיצטדיון בחודש מאי היא סופית וכי היא לא תדחה את המועד פעם נוספת. במקביל, מבדיקה שערכו ראשי מכבי פתח תקוה בעירייה, נודע כי האיצטדיון לא יהיה מוכן עד תום העונה הנוכחית וספק אם היא תוכל לפתוח בו גם את עונת המשחקים 2011/12.

מהנדס החברה לפיתוח פתח תקוה, דני גוטמן, אמר הבוקר (ראשון): "יש לנו הסכם עם הקבלן לפיו האיצטדיון יהיה מוכן בסוף אפריל 2011, אך מתקיים משא ומתן להקדמת המועד". על פי גוטמן, פתח תקוה כן תוכל לארח באיצטדיון, שיכלול כ-12 אלף מקומות עם אפשרות להגדלתו, בעוד עונה וחצי.

במהלך חודש אוגוסט 2008 נערכה ישיבה של וועדת התכנון והבניה ובה נכחו עמוס לוזון, משה זוארץ וגם נציגי הפועל פתח תקוה, שיאלצו גם הם לחפש מגרש חלופי. נציגי הקבוצות יצאו מהוועדה מרוצים לאחר שהובהר להם כי ימשיכו לשחק במגרש, אך מאוחר יותר התברר כי האיצטדיון ייהרס בתום העונה. יש לציין כי בחוזה המכירה לחברת אשטרום, הבונה את יחידות הדיור בשטח הזה, האיצטדיון אמור להיהרס לאחר שהאיצטדיון החדש יהיה מוכן, אלא שמאוחר יותר, על פי גורמים בעירייה, הסעיף הזה הוסר. "בעונה הבאה נשחק בהרצליה או וינטר, אין הרבה אפשרויות אחרות", אמרו הבוקר במכבי פתח תקוה. גם בהפועל פתח תקוה ינסו בשבועות הקרובים להגיע להסכם על שימוש במגרש אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully