וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדו: "הסיכויים של כספי שווים לשלי"

אלעד רבין, שליחנו לאולסטאר בדאלאס

13.2.2010 / 22:25

הגארד מפרגן לישראלי לקראת תחרות ה'חיובים', הגלובטרוטרס מקריחים, ולדוראנט יש כינוי טיפשי. אלעד רבין מדווח מדאלאס

אווירה שונה לגמרי ריחפה באימון הבוקר (שבת) של האולסטאר במרכז הכנסים בדאלאס. לאימון חסר החשיבות הזה היו להערכתי יותר צופים ששילמו על כרטיסים, מאשר אתמול במשחק הרוקיז ושחקני השנה השנייה. האמת שההרגשה באימון מזכירה קצת את כלוב האריות בגן החיות. מכניסים את השחקנים למגרש, תחילה המזרח ואחר כך את נבחרת המערב. אני לא יודע אם יצא לכם פעם לעמוד ליד שחקנים כמו גארנט, הווארד, דאנקן גאסול. החבר'ה האלו מאוד גדולים.

מיד עם עלייתם לפרקט, הם תופסים מקום מכובד על הספסל. חוק שימור האנרגיה עובד אצלם שעות נוספות. החברה היותר קטנים- אם אפשר לקרוא לאנשים במשקל של 100–120 קילו קטנים- עומדים במרכז המגרש. זה לא יפתיע אתכם בוודאי שקובי ולברון מרכזים את תשומת הלב של רוב אנשי התקשורת. האימון של המזרח דווקא התחיל כאימון רגיל, אבל מהר מאד עבר, איך לא, לתחרות קליעות מהחצי, שלאחריה ניסיונות לשבור שיאי עולם. האמריקאים קצת פסיכים בעיניין, ממציעים כל מיני קטגוריות כגון קליעה בשכיבה מהחצי, קליעה מהחצי בזריקת סבתא ועוד. העיקר שהכרוז יוכל להכריז על "שיא עוללללללללם חדש". קצת דפוקים אין מה לעשות.

עכביש ושמו קווין

ולאינטרסים הישראלים: שאלתי את רייג'ון רונדו מה הסיכויים של כספי היום בתחרות ה"חיובים" מולו, והוא לא מצמץ וענה: "כספי שחקן מצוין ויש לו קליעה נהדרת, אני מעריך שהסיכויים שלו שווים לשלי". לא שציפינו לתשובה אחרת כמובן. קווין דוראנט אמר שהוא ניסה לחלוב מכספי רמזים לגבי תכנית הפעולה שלו להיום, אבל הישראלי שמר את הסודות אצלו. אגב, דוראנט אישר אתמול שהכינוי הרשמי שלו הוא 'דוראנטולה', על לשון 'טארנטולה'. מרתק.

ואז הגיע טוני קוקוץ'

הרבה קלישאות יש באירועים מסוג כזה. משפטים כגון "אני מאד מתרגש מהמשחק היום", "זה כבוד גדול להיות פה", ועוד כל מיני משפטים שחולקו להם לפני הראיונות על ידי מחלקת יחסי הציבור (העתונאים באים עם שאלות מוכנות, השחקנים עם תשובות מוכנות, אפשר פשוט להחליף דפים לא?) נזרקים לכל עבר. לא פלא אם כן, שהדברים המעניינים ביותר ששמעתי, היו דווקא מפי של ג'ורג' קארל.

המאמן הותיק אמר שטוני קוקוץ' היה לדעתו שחקן מדהים והוסיף: "באירופה מלמדים יסודות מצויין, ואז מגיעים חברה בגובה של קוקוץ' עם יסודות טובים שעושים את החבר'ה לידם טובים הרבה יותר, וזאת התכונה שאני הכי מעריך". קארל גם דיבר על שינויי החוקה, ועל הצורה בה השינויים מסייעים לשחקנים מסויימים: "יום אחד יכתבו על כך ששינוי חוקי המשחק ב-NBA תרם משמעותית לדומינטיות של הגארדים. קירוב קשת השלוש וההקפדה על שמירה בלי ידיים שדרגו את הגארדים. תראו לדוגמא את סטיב נאש שמפוינט גארד טוב הפך לאול אוף פיימר".

על קרחות ושחקני כדורסל

בינתיים, בין האימון של המזרח לזה של המערב, עלו ההארלם גלובטרוטרס. להבדיל מקודמיהם, הם ניסו לשבור שיאי עולם יותר מטומטמים מלפני כן, כגון סיבוב כדור על הראש (חובה להיות קרח) למשך כמה שיותר זמן, וכן סיבוב כדור על האף. לאלו מכם שהעריצו בילדותם את הארלם גלובטרוטרס, אני יכול לספר באכזבה כי ניל המקורזל (קרלינג ניל) כבר אינו מקורזל, ואין לו אפילו שערה אחת על הראש.

בחזרה באימון המזרח, כריס פול מגיע על קביים. ככה זה ב-NBA, אף אחד כאמור לא מקבל פטור מהקומישינר. עוד מספר שעות יעלה כספי למגרש המרכזי כדי לתת בראש לרונדו ודאראנטולה. צופי TNT העניקו לו שמונה אחוזים לנצח את תחרות החיובים. בשביל לנצח את רייג'ון, כל מה שהוא יצטרך יהיה להרחיק מעל 3 מטרים. עם דאראנטולה זה כבר סיפור אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully