וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע זה יקרה: דונאדוני, רייקארד או קומאן

13.2.2010 / 21:42

השבוע צפוי להתמנות מאמן לנבחרת. מועמדותו של פאתיח טרים ירדה. דונאדוני מעוניין להגיע, בראשון תתקיים פגישה עם קומאן

במהלך השבוע הקרוב צפוי להתמנות אחד משלושת המועמדים הבאים לתפקיד מאמן הנבחרת: האיטלקי רוברטו דונאדוני, והמאמנים ההולנדים פרנק רייקארד ורונאלד קומאן. מועמדותו של פאתיח טרים ירדה הערב (שבת) מהפרק, זאת לאחר שכבר התקיימה שיחה בין הטורקי למוטל'ה שפיגלר בסוף השבוע. גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל אמר: "פאתיח טרים ירד מהפרק בגלל סיבות שונות. עד השבוע הבא אחד מהשלושה יתמנה לתפקיד המאמן". ביום ראשון תתקיים פגישה בין נציגי ההתאחדות לבין קומאן.

מקורב לנושא מינוי מאמן הנבחרת אמר הערב כי דונאדוני אישר שהוא מעוניין להגיע לישראל, אך כרגע מדובר בשאלה האם ההתאחדות תצליח לסכם איתו, משום שבהתאחדות טוענים כי המאמן דרש בשיחה הראשונית עם שפיגלר סכומים גבוהים מאוד. כמו כן, בשל הצעות שונות שבהן הוא מחזיק ועליהן הוא סיפר בשיחה, ייתכן שמחירו יעלה עוד בימים הקרובים.

לגבי שני המאמנים ההולנדים, אמר אותו גורם: "שניהם הם מועמדים רציניים ואנחנו נבחן היטב את המועמדות שלהם. שפיגלר יחזור מחו"ל וכבר בימים הקרובים הוא יציג את ההמלצות שלו בפני המזכירות לאחר שיכין דו"ח מיוחד על כל אחד מהמאמנים שעליהם הוא ממליץ".

יחד עם זאת, אותו גורם הוסיף כי "שמו של מיכאל לאודרופ, שהוזכר כמועמד, יעלה רק במידה ואף אחד משלושת המאמנים לא יסגרו בסופו של דבר. למרות זאת, הסיכויים שאחד מהשלושה יחתום הם טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully