וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן זעם: "יהיו שינויים מול קאזאן"

למחרות ה-0:4 על אחי נצרת, מאמן הפועל ת"א כעס על האנוכיות של שחקניו: "זה מוציא אותי מדעתי". שכטר: "כולנו רצינו לכבוש"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב הוכיחה הערב (שבת) כי היא מוכנה לשני המשחקים החשובים שמצפים לה בשבוע הקרוב - מול קאזאן הרוסית ומול מכבי תל אביב במחזור הבא - כשגברה 0:4 קליל על אחי נצרת, כשכל השערים הובקעו במחצית הראשונה. למרות היכולת המרשימה בחצי הראשון, המאמן האדום אלי גוטמן זעם על חוסר הפרגון של חניכיו, ועל העובדה שלא הצליחה לכבוש עוד שערים בחצי השני.

גוטמן: "גם המבורג הייתה עדיפה"

"במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל יותר שוטף, שהתבטא בארבעה שערים, אבל הייתה מחצית שנייה חלשה מאוד שלנו", אמר גוטמן, "מה שמקומם אותי זה ששחקנים יכולים למצוא שחקן במצב טוב יותר אבל מנסים בכוח לבעוט, זה מוציא אותי מדעתי, ויהיו שינויים לקראת קאזאן".

על היעדרותו של גילי ורמוט אמר המאמן: "ורמוט, מבחינת משחק ההתקפה, הוא השחקן של הפועל תל אביב, אנחנו צריכים אותו כמה שיותר במגרש". על המפגש מול הרוסים בליגה האירופית ביום חמישי אמר גוטמן: "אנחנו מכירים את קאזאן, זו קבוצה שבכל עמדה יש להם שחקנים יוצאים מן הכלל, אבל גם המבורג היו עדיפים עלינו בכל עמדה. זה אתגר גדול".

החלוץ איתי שכטר, שכבש היום את שערו ה-16 העונה, אמר בסיום: "אני שמח שאני חוזר לעצמי ומקבל שוב ביטחון, אני צריך להבקיע, בשביל זה הביאו אותי. מעכשיו נתכונן למשחק בקאזאן, מקווה שגם שם אתן גול, ונוציא תוצאה טובה".

שכטר הודה כי "רציתי לבעוט את הפנדל, כי הייתי בטירוף, אבל בסופו של דבר זו הייתה ההחלטה הנכונה. אניימה הוא הבועט הקבוע שלנו, וככה זה צריך להישאר". לגבי הביקורת של גוטמן על האנוכיות של שחקניו אמר שכטר: "זו העבודה שלו, לתת לנו ביקורת, אבל העיקר שניצחנו. נקווה שלהבא נפרגן יותר, אבל זה טבעי, כי כולנו רוצים לכבוש".

גרגורי: "נדמה שאנחנו לא מקבלים יותר מדי טובות מהשופטים"

מאמן אחי נצרת נשמע מתוסכל בסיום: "הייתה השפעה מכרעת לכרטיס האדום. השחקן של הפועל עשה מזה עניין גדול, והתפתל על הדשא כאילו ירו בו. זו הפעם החמישית בששת המשחקים האחרונים שאנחנו סופגים אדום, ונדמה שאנחנו לא מקבלים יותר מדי טובות מהשופטים".

"צריך לשים דברים בפרספקטיבה", המשיך גרגורי, "יש לנו קבוצה של ילדים צעירים, ששיחקו מול קבוצה מקצוענית כמו הפועל, ואפשר להבין למה היא מצליחה באירופה. היינו עם עשרה שחקנים בחצי השני, ולמרות זאת סיימנו את המחצית השנייה ב-0:0. אני חושב שהשחקנים החזירו מעט מהכבוד שלהם עם משחק ההגנה שלהם במחצית השנייה, ואני אנסה לקחת מהמשחק הזה את הדברים הטובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully