וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מטפסת: ניצחה 0:1 את הפועל רעננה

דור בלך

13.2.2010 / 20:58

המשחק החלש הוכרע הודות לשער של המחליף חאמד גנאים בדקה ה-88. בלבול: "זה היה משחק תחתית קשה ולחוץ מאוד"

לאחר 120 דקות ופנדלים ביום רביעי, בסיומם הודחה מגביע המדינה, העייפות הורגשה היטב על הפועל רעננה בקרב התחתית החשוב הערב (שבת) מול בני סכנין. על המשחק החלש היה רשום 0:0, אבל רעננה, למרות השינויים הרבים בהרכב, דעכה ואיפשרה לסכנין להשתלט על המשחק, עד לשער הניצחון שהבקיע המחליף חאמד גנאים בדקה ה-88 כדי לקבוע 0:1 יקר לקבוצה של מרקו בלבול. סכנין בעקבות הניצחון הרביעי ברציפות שלה, ניצבת במקום התשיעי, רק ארבע פחות מהמקום השישי המוליך לפלייאוף העליון. רעננה נותרת פני אחרונה, עם 17 נקודות בלבד.

סכנין פתחה טוב ובדקה החמישית הגביה נסטיה צ'ה לעבר ג'קו ערפאת, שמפינת תיבת החמש נגח החוצה. בדקה ה-14 מצא סטיבן כהן את כריסטיאנו דוס סנטוס עמוק ברחבה, החלוץ של רעננה בעט כדור חלש אך מדויק, אותו מאיר כהן הצליח להדוף לקרן ממש ברגע האחרון. בדקה ה-36 רז כהן עלה לכדור גובה וכבר הכניע בנגיחה את מאיר כהן, אבל חאלד חלאיילה הצליח להרחיק מהקו.

המשחק השקול והחלש נמשך בפתיחת המחצית השנייה. ערפאת ניסה להעירו בדקה ה-55 עם פריצה ממרכז המגרש, הוא נבלם והכדור הגיע לצ'ה שבעט מחוץ לרחבה כדור שחלף ליד הקורה. בדקה ה-88 ההשתלטות של סכנין על המשחק נשאה פרי. כדור אדיר של צ'ה נהדף בקושי על ידי סמדג'ה והקורה, וחאמד גנאים דחק מקו השער פנימה. 0:1 דרמטי לסכנין.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, חיים פונטרמולי, תמיר פור, דוד דיגמלאשווילי (מאור זוהר, 57), אבי כנפו (שניר שוקר, 62), סטיבן כהן, רז כהן, כריסטיאנו דוס סנטוס (ריקארדס בניושיס, 81).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, חיים בנון, חאלד חלאיילה (קאדו, 62), נסטיה צ'ה, לירן כהן (חאמד גנאים, 81), אחמד קאסום, ג'קו ערפאת (ג'ורג'ייה צ'טקוביץ', 70).

בלבול: "קיבלנו אוויר לנשימה"

"פתחנו בצורה טובה את המשחק וכמו שקורה לנו בהרבה משחקים, החטאנו", סיכם מאמן הפועל רעננה אלי כהן את ההפסד. "המחצית השניה היתה שקולה, לא היה משחק טוב של שתי הקבוצות. בטח שלא הגיע לנו להפסיד. הבעיה בכל משחק היא שאנחנו סופגים. בדקות שאנחנו טובים אנחנו לא יודעים להיות תכליתיים ולהכריע את המשחק. מה שקורה בזמן האחרון זה שאנחנו רודפים אחרי קבוצות, זה סימפטום של קבוצה חסרת נסיון. צריך להביט קדימה ולקוות לימים טובים יותר. ציפינו, ולצערי הרב, אנחנו לא מספקים את הסחורה אבל צריך לעבוד קשה ולהסתכל קדימה".

"הניצחון הזה היה מאוד מאוד חשוב עבורנו", הודה בסיום מרקו בלבול. "עשינו כמה ניצחונות עכשיו וזה נתן לנו אוויר. אסור לנו לרגע לחשוב שסיימנו את המלאכה שלנו כי יש את השיטה של קיצוץ הנקודות והפלייאוף התחתון. אנחנו צריכים לבוא לכל משחק מרוכזים, ולהילחם כמו שנלחמנו היום. סך הכול, אני חושב שהיה משחק עם קצב טוב. משחק תחתית מאוד קשה עם לחצים. בסופו של דבר, הכי חשוב שלקחנו שלוש נקודות. אמרתי לשחקנים במחצית שאנחנו חייבים להתעורר, עשינו כמה שינויים טקטיים שעזרו לנו אבל בסך הכול השחקנים הבינו לבד שהם לא הגיעו לחצי הראשון, והם עלו אחרת לחצי השני ואני שמח שהבקענו את הגול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully