וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: תל אביב ויזרעאל בגמר

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

13.2.2010 / 18:03

גמר קלאסי בליגה הישראלית בראגבי, לאחר שיזרעאל ניצחה את רעננה 19:29 ותל אביב מחצה את אשקלון 10:49

במשחק חצי גמר ליגת הראגבי הישראלית לגברים שהתקיים בקיבוץ יזרעאל, ניצחה הפועל יזרעאל-גלבוע את הפועל רעננה בפעם הרביעית העונה, 19:29. הקפטן אמיר בויטלר צבר 19 נקודות עבור קבוצתו, בדיוק כמו לפני שבוע, אך הפעם כולן מבעיטות, עם שתי בעיטות המרה ולא פחות מחמש בעיטות עונשין ב-100% הצלחה. את הטריים הניחו איזיאה מאטאלאו ויונה ריין.

חמש דקות לסיום היתה התוצאה 7:26 לטובת יזרעאל, אך אז ניצתה האש בעיניהם של שחקני רעננה, שהניחו שני טריים ובאמצעות בעיטת המרה אחת מתוך שתיים הצליחו לצמצם את הפער לשבע, הפרש שניתן למחוק במהלך אחד. אולם אז ניצל בויטלר עבירה שביצעו "התרנגולים" על מנת להעביר את בעיטת העונשין האחרונה ולסגור את הסיפור.

בספורטק תל אביב נענשה אשקלון על הדרך מעוררת המחלוקת בה הגיעה לפליאוף, כשהובסה בחצי הגמר השני על ידי אס"א תל אביב, 49:10. תל אביב שיחקה בחלק גדול מהמשחק עם 14 ואף 13 שחקנים כאשר שלושה משחקניה הורחקו: שניים ל-10 דקות בכרטיס צהוב, ואחד, ג'וליאן מאפי, יפספס גם את הגמר לאחר שספג כרטיס אדום בדקה ה-55.

"הגמר הולך להיות מאוד קשה", אמר רענן פן, המאמן שעלה לגמר. "יזרעאל משתפרים ומשתפרים במשך כל העונה, אבל גם אנחנו נמצאים במצב טוב. ג'וליאן הוא אולי השחקן הכי חשוב שלנו, ויהיה מבאס אם לא יהיה לנו אותו בגמר, אבל אין לנו מה לעשות בענין הזה".

ערעורה של קבוצת מועדון ראגבי חיפה לגבי עליתה של אשקלון לפליאוף לא התקבל מסיבות טכניות. בכיר בהנהלת הקבוצה הגיב על כך: "יבושם לאשקלון שעלו מסיבות טכניות ולכן קיבלו בראש".

לקראת הגמר, יעלה היום לאתר איגוד הראגבי הישראלי סקר לבחירת שחקן השנה בליגה. המועמדים הם: סטס גורטובוי, ווילי היימן וג'וליאן מאפי מתל אביב; אמיר בויטלר, אורן ברודהורסט, עמית קקון ואיזיאה מאטאלאו מיזרעאל; מיכאל ביאליק מרעננה; יוני שאקי מחיפה; וסשה ווקלוב מאשקלון, שאתמול חגג את יום הולדתו ה-41, ועדיין מוגדר על ידי מאמנו כשחקן הטוב ביותר בקבוצה.

היימן, קקון, ביאליק ושאקי יהיו מועמדים גם בסקר לבחירת "פריצת השנה" יחד עם אדם רובין מת"א, רועי אלתרלוי מיזרעאל, איציק יצחקי מרעננה, ושלושת הקטינים המשחקים באשקלון, אשר מועמדים במשותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully