וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע: "ההגנה של בית"ר מפוזרת, הם קבוצה בלי מהירות"

מכבי חיפה לא ניצחה בטדי חמש שנים, אבל אלישע לוי אופטימי למפגש (20:00, ערוץ 1). שום: "למשחקים כאלו אנו מחכים"

לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון והסתכנות ביציאה אל מחוץ לתחומי הפלייאוף העליון, תארח בית"ר ירושלים באצטדיון טדי את מכבי חיפה (ראשון, 20:00, שידור ישיר בערוץ 1) ותנסה להשיב חלק מכבודה האבוד העונה. בשבת בצהריים סיימה הקבוצה את הכנותיה למשחק באימון ואסיפה בה הסביר המאמן יצחק שום על היריבה הקשה.

"אמרתי לכם את זה לא פעם ולא פעמיים - המשחק הזה הוא מסוג המשחקים שכל שחקן מחכה להיות שותף בו", אמר שום לשחקנים. "כששיחקתי, חיכיתי למשחקים גדולים כאלה. עם הקהל וכל האווירה שמסביב אני לא צריך להרחיב יותר מדי כי אתם יודעים טוב מאוד מהי חשיבות המשחק.

"במשחקים האחרונים אנחנו נראים טוב", ניסה להתעלם שום מהתוצאות ולהתרכז ביכולת, "אבל נגד חיפה נצטרך לנצל את המצבים אליהם נגיע כדי להבקיע - מה שלא קרה מול בני יהודה. אמרתי כבר לפני שבוע וחצי שאנחנו עומדים לפני ארבעה משחקים חשובים. שלושה מהם עברנו, ומול מכבי חיפה אנחנו צריכים לסיים את רצף המשחקים הזה עם תוצאה טובה".

לאחר שבסיבוב הראשון, אז עוד חלמו בבירה על ריצה לאליפות, הפסידו 2:1, הפעם מקווים במועדון מהבירה לנצח כדי להוכיח מה הם שווים. "כשהעתיד לא ברור, בבית"ר או מחוצה לה, משחק כזה זו הזדמנות מעולה להבטיח את עתידך לעונה הבאה", סיפר שחקן בכיר בקבוצה. "מה שזוכרים זה את המשחקים הגדולים, ואם אתה מבריק במשחק כזה, גם אם בשנה הבאה בית"ר תאלץ להצטמצם היא לא תוותר עליך בקלות, או שקבוצה גדולה אחרת תרצה אותך".

הפעם האחרונה שהצליחה מכבי חיפה לנצח בטדי הייתה במחזור השלישי בעונת 2005/6, ב-25 לספטמבר 2005, לפני פחות מחמש שנים, כשאריק בנאדו ועידן טל כיכבו בהרכב הירוקים. מאותו הרכב שרדו עד המשחק הנוכחי רק ניר דוידוביץ' ויניב קטן.

יצחק שום שוב לא תרגל הרכב סופי למשחק, אך על פי האימונים האחרונים נראה כי עידן טל וטוטו תמוז יחזרו להרכב על חשבון עמית בן שושן וסבסטיאן ואסקז. תומר בן יוסף צפוי להמשיך לפתוח במרכז ההגנה לצד אריק בנאדו. פרט לכך לא צפויים שינויים מההרכב שלא השכיל לנצח את בני יהודה במחזור הקודם.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, אלירן דנין, קובי מויאל, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

מכבי חיפה: הסקאוטרים בעקבות דקל קינן

מכבי חיפה קיימה בצהריים (ראשון) את האסיפה המסכמת לקראת המשחק, במהלכה הקרים המאמן אלישע לוי קטעים מהמשחקים האחרונים של בית"ר ירושלים. לאחר מכן הוא אמר לשחקנים: "כמו שאתם רואים, ההגנה שלהם מפוזרת ואפשר להיכנס בין הבלמים. ההתקפה שלהם מגוונת ומסוכנת, ולכן אסור לנו לשחק קרוב לשער. הם קבוצה בלי מהירות".

במכבי חיפה דיברו לאורך השבועות האחרונים על משמעות שיטת הקיזוז. הקבוצה מרוחקת כרגע תשע נקודות מהמקום השני, ערב משחקה מול בית"ר ירושלים. באימון המסכם שנערך אלישע לוי לא הפתיע בנוגע לזהות ההרכב. עלי עוסמאן תורגל גם הפעם כקשר אחורי במקום ג'ון קולמה הפצוע, ובירם כיאל ישחק לצדו לאחר שחזר מהרחקה. גם יניב קטן חוזר לאחר הרחקה והוא יפתח בהרכב.

שלומי ארבייטמן תורגל בהרכב הראשון ויפתח על חשבונו של מוחמד גדיר. ארבייטמן כבש בשני המשחקים האחרונים ארבעה שערים והוא נמצא בכושר מעולה. בקבוצה קיבלו הודעה כי מספר סקאוטרים יגיעו לצפות בקבוצה, כשנראה שעיקר ההתעניינות מגיעה מכיוונו של דקל קינן. בירם כיאל, שלומי ארבייטמן ומוחמד גדיר צפויים גם הם להיות במעקב של הסקאוטרים.

בחיפה מצפים להגעת 3,000 אוהדים ירוקים לטדי. בהמשך השבוע אמורה להתקיים פגישה בין דדה חדד, סוכנו של אייל גולסה, לבין הנהלת מכבי חיפה. כזכור, התנאים כבר סוכמו עם השחקן לחתימה על חוזה חדש, וכל שנותר הוא לסכם את הפרטים האחרונים שיביאו את גולסה לחתום על חוזה לארבע עונות וחצי.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; עלי עוסמאן, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי. שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully