וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הכאוס כבר מתחיל

13.2.2010 / 12:11

רגע לפני המו"מ נגד השביתה, רוג'ר גודל האריך את חוזהו עד 2015, ומיאמי עושה טריקים, משחררת ומחזירה את פורטר

פחות משבוע לאחר הסופרבול, והדאגה הראשונה של אינדיאנפוליס קולטס היא להשאיר אצלם את פייטון מאנינג וגארי בראקט. "העתיד נמצא כאן וצריך לחשוב על מה שיקרה מחר, לא על מה שקרה אתמול", אמר הנשיא ביל פוליאן. בראקט אמור להיות שחקן חופשי ב-5 במרץ, ופוליאן יעשה מאמצים להשאירו בקבוצה. עתידו של מאנינג לא צפוי להיות מוכרע על הקשקש, והוא יקבל חוזה ארוך טווח עוד לפני כן. בכל מקרה, למאנינג יש עוד שנה שנותרה בחוזהו.

קומישינר ה-NFL רוג'ר גודל ימשיך בתפקידו עוד חמש שנים. גודל מונה לתפקיד בספטמבר 2006, וההארכה הייתה צפויה בשל המאבק המסתמן בין הליגה לשחקנים. המשימה המרכזית של גודל והבעלים תהיה להגיע להסכמה עם איגוד השחקנים, על מנת להימנע מהשביתה שהתקיימה ב-1987.

הליינבקר ג'ואי פורטר שוחרר ממיאמי, ולאחר מספר שעות צורף שוב לסגל. הדולפינס מנסים למשוך זמן עד ה-5 במרץ, המועד בו יוכרז רשמית על עונת פוטבול חדשה נטולת תקרת שכר. עם שכרו של פורטר, 4.8 מיליון דולר, חרגו היונקים מתקרת השכר, וכעת הם הכריזו כי מהלך השחרור היה "בלתי חוקי". מיאמי עשויה לשחרר את פורטר שוב אחרי ה-5 במרץ, אולם ככל הנראה תצפה לעשות עליו טרייד. הבעיה: קבוצות חוששות לעשות טרייד על שחקנים שהן מצפות שישוחררו.

בקבוצתו לשעבר של פורטר, פיטסבורג, מתכוננים ל-2010 כאילו הייתה כל עונה אחרת. "ננהג כאילו יש תקרת שכר", אמר קווין קולברט, המנהל המקצועי של הקבוצה, "פשוט אי אפשר לדעת מה יקרה, לא הייתה עונה נטולת תקרה מ-1993, ככה שזה עידן חדש לגמרי. אנחנו גם לא יודעים מה יהיו החוקים".

טורי הולט, התופס הוותיק ששוחרר מג'קסונוויל, מקווה להגיע לשיקגו. "אני מתאים לשיטה של מייק מארץ", אמר השחקן, שזכה בסופרבול עם מארץ כמתאם התקפה והמשיך לעוד סופרבול כשהאחרון היה המאמן הראשי של סט. לואיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully