וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כבר לא יכול לחכות"

אלעד רבין, שליחנו לאולסטאר בדאלאס

12.2.2010 / 19:33

אלעד רבין, שליחנו לאולסטאר, פגש את כספי באימון הקליעות, ראה אותו ואת החברים קולעים מהחצי ושמע כמה הוא מתרגש

זה אינו יום רגיל. ביום שכזה הכל קצת שונה. זה מתחיל כמה שעות לפני המשחק כאשר הכל נעשה עם עוד טיפה של תשומת לב. הגילוח יותר מוקפד, הלבוש קצת יותר מכובד, אפילו בודקים באינטרנט שאין פקקים בדרך לאולם, ובכלל מתעדכנים קצת יותר מתמיד על מי ומה הולך להיות. יוצאים לאולם מוקדם, מוקדם מאוד, המחשבות מתבדרות להרבה כיוונים, מדמיינים תרחישים, מעלים משאלות, רוצים לחוות כל רגע בהיסטוריה שהולכת להרקם אל מול העיניים, רוצים להרגיש חלק מההיסטוריה ולא רק לראות אותה אל מול העיניים, בעוד מספר שעות יעלה למגרש בחור בן 21 מיבנה כחלק מנבחרת הרוקיז' של האולסטאר, בעוד מספר שעות הוא יגשים חלום של כל ילד שדרך אי פעם על מגרש הכדורסל. הוא יעלה לשחק, אבל כולנו נהיה שם איתו.

אימון נבחרת השנה השנייה מתנהל בעצלתיים כיאה לשעה, החבר'ה בעיקר יושבים על הספסל ומצטלמים, אין להם כוח אפילו למשחקי הקליעה שנראה אחר כך באימון הרוקיז, מדי פעם מישהו עושה טובה ועולה למגרש לזרוק כמה זריקות. האטרקציה האמיתית היא כמובן המאמן פטריק יואינג שזוכה למרבית ההתעניינות מהתקשורת. שאלתי את דנילו גלינארי איך היה לשחק מול כספי במדיסון סקוואר גארדן: "אנחנו משחקים מגיל מאוד צעיר אחד נגד השני, הוא בחור נהדר ושחקן מצוין, אני צופה לו עתיד טוב ב-NBA".

אימון הרוקיז מתחיל כאשר שני שחקנים נמצאים על המגרש – טייריק אוואנס ועמרי כספי. מיד מצטרפים ג'נינגס, בלייר וקארי למגרש. אם כך נראים פני הדברים, עמרי כספי הולך כנראה לפתוח במשחק היום בערב. אם אפשר להסיק מההתעניינות התקשורתית כלפי כל שחקן על רמת משחקו, עמרי ממוקם לא רע בכלל, אולי אחרי אוואנס וגנינגס.

האווירה באימון חברותית מאוד, הרבה יותר מבאימון המקדים של שחקני השנה השנייה. אולי זו עדיין התמימות של עונת הרוקיז. לאחר כמה דקות החבר'ה נעמדים בשורה וקולעים ממחצית המגרש, כנראה שלא סיפרו להם שההארלם גלובטרוטרס יהיו במשחק של הסלבריטיז ולא במשחק הרוקיז. אירועי האולסטאר הם שואו אחד גדול, כל השחקנים מצהירים כי הם רוצים לנצח כמובן, אבל זו יותר אווירה של מחנה קיץ. בינתיים כספי קולע שלוש פעמים מהחצי, והם עוברים לקליעות משלושת רבעי מגרש. בשלב הזה רוב החברה כבר אינם מגיעים לסל, רק סטפן קארי מכניס וויש אחרי וויש.

בראיונות כספי מנוסה, אנגלית משופשפת למדי, הוא אומר שההיבט הפיזי הוא בעיקר בראש, ופשוט צריך לא לחשוב על זה יותר מדי. החבר'ה בקבוצה מאוד מפרגנים לו על הבחירה ובכלל על כל הארועים.

"מי עוד תחרותיים כמוך?", שאלתי אותו, והוא ענה כי חוץ מחבריו לקבוצה גם ג'נינגס ופלין מאד תחרותיים: "יש להם את האש לעלות ערב אחרי ערב ולשחק חזק".

"אני כבר לא יכול לחכות, אני רוצה שזה יתחיל, אני מאוד מתרגש". כשנשאל על ההבדלים בין האימון באירופה לזה ב-NBA אמר כי האימונים ב-NBA ארוכים יותר, פיזיים יותר ולכן קשים יותר. בכלל הוא הוסיף כי הדבר המרכזי ששחקן חדש צריך ללמוד הוא לעשות התאמות בשמירה, במשחק אחד על אחד ועוד.

היום יירשמו שני שיאים בדאלאס המושלגת, השיא הראשון כבר נרשם כאשר כמות השלג ביממה האחרונה שברה את כל השיאים, ובערב הולך ספורטאי ישראלי להירשם בספר דברי הימים של הליגה. היום הולך כדורסלן ישראלי להשאיר רבבות של אנשים ערים בשעות הקטנות של הלילה, זה אינו יום רגיל, ותגידו לי אתם אם לא בשביל ימים כאלו אנחנו חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully