וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'איינטס ניפו את אנטוניו פירס

12.2.2010 / 16:51

הליינבקר של ניו יורק קיבל הודעה כי לא ימשיך: "הייתי בהלם, אבל נפרדנו יפה". פאקמן מקבל צ'אנס נוסף. נחשו איפה

סיומה של תקופה בניו יורק ג'איינטס. לא יותר מדי זמן עבר מאז שהגיע פרי פיוול להיות מתאם ההגנה של הקבוצה, ואנטוניו פירס, הליינבקר המצוין, מצא את עצמו בחוץ, לאחר חמש עונות בתפוח הגדול, כשקיבל הודעה על ניפויו. "הייתי בהלם, כשהגעתי למשרדים הם אמרו לי שהם מחפשים כיוון אחר", אמר פירס בן ה-31, שכזכור היה מעורב בפרשת הירי העצמי של פלקסיקו בורס. "הכל נסגר כמו שצריך, אמרתי את מה שיש לי לומר, אהבתי את ניו יורק ואני עוזב בתחושה טובה". סביר להניח שהוא לא יישאר מובטל יותר מדי זמן, שכן לא מעט קבוצות צריכות ליינבקרים טובים.

מועדון שיקום האסירים הרשמי של ה-NFL, סינסינטי בנגאלס, מצרף אליו את פאקמן ג'ונס לתקופת מבחן. ג'ונס, לשעבר מגן הפינה של טנסי ודאלאס, נוהג להסתבך מחוץ למגרש, מה שגרם לו להפוך לפרסונה נון-גראטה ברוב קבוצות הליגה. הוא שוחרר מהקאובויס בפברואר לפני שנה ומאז לא שיחק.

סט. לואיס נמכרה, ותישאר בעיר, לרווחת התושבים. צ'יפ רוזנבלום ולוסיה רודריגז, בניה של ג'ורג'יה פרונטיירי המנוחה, הגיעו להסכם על מכירת הקבוצה לשאהיד חאן (איזה שם דגול, הא?), איש עסקים משיקגו, כשההתחייבות היא להשאיר את הראמס בעיר. המחיר המוערך של הראמס הוא 913 מיליון דולר, אולם ההערכות הן שהעסקה תיסגר על כ-750 מיליון דולר. כדי שתהפוך לרשמית, צריכים 25 מ-32 הבעלים בליגה לתת את הסכמתם.

האקס-ראם טורי הולט שוחרר מג'קסונוויל, שהודיעה לתופס הוותיק לחפש קבוצה אחרת. וברט פארב "עדיין לא בטוח לגבי עתידו". התרגלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully