וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - מכבי נתניה: שני המאמנים במגמת שינויים

עזורי צפוי להוריד לספסל את יוסי אופיר במשחק הבית החשוב (שבת, 19:00). עטר יעשה פעולה דומה עם גואטה ומנשה

הקשר יוסי אופיר יודח ככל הנראה מהרכב הפועל באר שבע, כך על פי האימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי נתניה. הדבר התקבל בהפתעה גדולה אצל השחקנים משום שאופיר נחשב לשחקן הרכב קבוע אצל עזורי. מי שישחק בעמדת המגן הימני הוא אביתר אילוז. גורם בקבוצה אמר: "זוהי החלטה מקצועית של עזורי".

הבלם דנילו מוריירה חוזר לאחר פציעה ארוכה ויפתח בהרכב על חשבונו של דנדי אוקונגו. וויליאם סוארז יחזור גם הוא להרכב ונדב קידר יצפה בחבריו מהספסל. עזורי עצר היום את האימון, קרא לשחקנים ואמר להם: "חברים, אין אסיפה היום. דיברנו מספיק השבוע. אתם יודעים את חשיבות המשחק. אני מקווה שתגיעו מחר נחושים למשחק". ברק בדש תורגל היום בחוד ההתקפה ואוהד קדוסי יפתח על הספסל.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, וויליאם סוארס, דנילו מוריירה, אופיר דוידזאדה; משה אסולין, אייל שן, מוחמד אדמו, דוד רביבו, מאור מליקסון; ברק בדש.

מנשה יירד לספסל

לאחר התבוסה בבלומפילד וההדחה מגביע המדינה, למכבי נתניה נשאר בעיקר לנסות ולהגיע לפלייאוף העליון. ניצחון בבירת הנגב, יודעים בנתניה, ככל הנראה יעלה אותם לפחות במקום אחד אל תחום הפלייאוף העליון כשבית"ר ירושלים מהמקום החמישי משחקת מול האלופה מכבי חיפה, ופחות מניצחון שלה יאפשר לנתניה לחלוף על פניה.

אמנם מאז הגיע דניאל יאמר סיימה הקבוצה לכל הפחות במקום הרביעי, אך השנה זו אופרה שונה ודוגמא נוספת לכך ניתנה היום, כששחקני הקבוצה, שאמורים לקבל משכורת עד ה-10 לחודש עדיין לא קיבלו את שכרם החודשי. בנתניה, שנהנו עד השנה מתזרים מזומנים קבוע מצידו של יאמר, מסתמכים השנה על ההקצבה מההתאחדות ומהטוטו, ואלה התעכבו החודש ולא העבירו את הסכום החודשי, מה שגרם לעיכוב המשכורות. ראשי נתניה הבטיחו לשחקנים כי כבר ביום ראשון יפקידו את שכר השחקנים, ועד ליום שני אלה צפויים לקבל אותו במלואו.

גם מעבר לצד הכלכלי בנתניה נמצאים בקשיים עם חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון. לאחר שנאלץ להסתדר במשך מספר משחקים ללא שחקני ההגנה והקישור ההגנתי שהורחקו שוב ושוב, ראובן עטר מנסה למצוא מזור בצד ההתקפי ויערוך שם שינויים לראשונה מזה זמן רב. מלך השערים של הקבוצה. אחמד סבע יחזור לחוד על חשבון פיראס מוגרבי, כשגם שלו מנשה, מלך הבישולים של נתניה, יירד לספסל ובמקומו יעלה הברזילאי פבריציו קבראל. גם שניר גואטה, שנהנה מקרדיט גדול, ישלם את מחיר הכישלונות המקצועיים כשיפנה את מקומו בהרכב לדלה ימפולסקי.

הרכב משוער: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, עמרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל, פבריציו קבראל, דלה ימפולסקי, דיוויד גומז, אחמד סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully