וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי כהן נבחר שוב ליו"ר ארגון השחקנים

דור בלך

12.2.2010 / 10:47

ימשיך בתפקידו 4 שנים נוספות אחרי הבחירות שנערכו בקרב כל הכדורגלנים המקצוענים. כהן מקווה לשיתוף פעולה עם השחקנים

במהלך האסיפה הכללית של ארגון השחקנים אתמול (חמישי) הודיע מנכ"ל הארגון, אריה אלטר, כי היו"ר אבי כהן נבחר לכהונה נוספת וימשיך בתפקידו 4 שנים נוספות. בבחירות שנערכו בקרב כל שחקני הליגות המקצועניות נבחרו גם לועד המנהל של הארגון נאור גלילי, כפיר אדרי, שוקי נגר, סתיו אלימלך, אורי אוזן, אדם האדיה ועידן טל.

"השנה אנחנו כארגון השחקנים, נלחמנו בקבוצות שסירבו לשלם משכורות לשחקנים שלהם", סיפר אלטר לקפטנים של כל קבוצות שתי הליגות הבכירות שהגיעו לארוחה חגיגית. "התעמתנו עם הכח עמידר רמת גן, מכבי פתח תקוה, אחי נצרת, הפועל נצרת עלית, מכבי באר שבע ובסופו של דבר השגנו לשחקנים את המשכורות המגיעות להם. אם יש בעיות של שכר, אני מבקש, תפנו אלינו".

למרות זאת, הלין אלטר על כך שהשחקנים ממעטים לשתף פעולה עם הארגון. "אנחנו מבצעים עשרות פרויקטים עבור השחקנים אבל לצערנו לא מקבלים שיתוף פעולה מספיק מכיוונכם. עבדנו חודשים על גבי חודשים על אירוע סוף השנה, ובסופו של דבר המון מהם לא הגיע. אני שואל את עצמי למה? אנחנו הולכים באופן קבוע לאירועי ארגון השחקנים העולמי ולשם מגיעים מהודרים בחליפות שחקנים כמו ווין רוני, כריסטיאנו רונלדו, קאקה, מסי. לשחקנים בארץ צריך להתחנן בשביל שיגיעו. אתם צריכים להבין ששיתוף פעולה מצידכם יעשה אתכם יותר חזקים"

"לצערי ב 4 השנים שאני נמצא בארגון לא נראה שאנחנו מקבלים דחיפה מספקת מהשחקנים כדי שלנו יהיה את הכוח לעזור לשחקנים שזקוקים לעזרה", סיפר אבי כהן בנאום הזכיה שלו. "אני יכול להגיד שלהרבה מאוד שחקנים יש בעיות, ואנחנו מנסים לפתור את כולן. יש לנו אמנם צוות מאוד קטן אבל הוא נותן תשובה מצוינת לשחקנים שנתקלים בבעיות. כשנכנסתי לתפקיד לא האמנתי שיש כל כך הרבה בעיות לשחקנים. אני, ששיחקתי בקבוצה גדולה ובחו"ל במהלך הקריירה שלי לא הכרתי כל כך הרבה בעיות בכדורגל אבל כשנכנסתי לתפקיד וראיתי עם מה אריה מתמודד אמרתי שכל הכבוד, והבנתי שאם שחקנים מובילים בליגה יתנו לנו את התמיכה שלהם, כתף, הכח שלנו בארגון יהיה הרבה יותר גדול".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully