וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בני סכנין: לא להכנע לתשישות

דור בלך

12.2.2010 / 15:32

אחרי ששתי הקבוצות הזיעו 120 דקות בגביע באמצע השבוע, רעננה נשארה עם מאבקי התחתית, סכנין חושבת צמרת (19:00)

לאחר 120 דקות ופנדלים ביום רביעי, בסיומם הודחה מגביע המדינה, תתייצב הפועל רעננה לקרב תחתית חשוב מול בני סכנין (שבת, 19:00) כשהפסד יכול לעלות לה בירידה למקום האחרון. אם לא די בכאב ההדחה מהגביע ובתשישות השחקנים, הרי שבמהלך המשחק שבר גיא קואז את עצם השוקית. המגן עבר הבוקר ניתוח לשיקום הרגל הפצועה, וככל הנראה סיים את העונה. זמן ההחלמה המשוער הוא מספר חודשים, כשעדיין לא ניתן לדעת בוודאות מתי יוכל לחזור למגרשים עד שיערכו בדיקות נוספות בעוד מספר שבועות.

אלי כהן, שראה בגביע מפעל משני לליגה, ביקש משחקניו לגייס את כל תעוזת הנפש שלהם על מנת להגיע למשחק החשוב מבלי שסימני העייפות מיום רביעי ישפיעו עליהם. המאמן העלה מבעוד מועד הרכב חסר בגביע, וכעת יחזור להרכב החזק בליגה כששאול סמדג'ה, אירמנטס זלמיקאס, אבי כנפו וסטיבן כהן יחזרו להרכב.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אירמנטס זלמקיאס, עמרי עטיה, תמיר פור, דייויד דיגמאלשווילי, אבי כנפו, סטיבן כהן, רז כהן, ריקארדס בניושיס.

סכנין פוזלת לכיוון הפלייאוף העליון

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה ועוד אחד בגביע, בבני סכנין רואים במשחק מול הפועל רעננה הזדמנות לברוח לתחתית ולחשוב אולי לכיוון הפלייאוף העליון. בסכנין בהחלט פוזלים לעבר המקום השישי שייחשב כהישג מצוין לקבוצה ויזכה את בלבול, שעד כה עושה עבודה מצוינת, בחוזה גם לעונה הבאה.

בלבול דיבר היום באסיפת הקבוצה בעיקר על המשכיות וביקש משחקניו להגיע מרוכזים: "אין משחקים קלים בליגה. רעננה קבוצה טובה שמשחקת עם הרבה אגרסביות במרכז השדה ומצפה לנו משחק קשה. חשוב שנשמור על המומנטום החיובי שהתחלנו".

בחלק המקצועי, בלבול עדיין מתלבט לגבי ההרכב. כרגע, נראה כי קשר הרכש ממונטנגרו ג'ורג'ייה צ'טקוביץ' יעלה לראשונה בהרכב על חשבונו של חאמד גנאים, אך בלבול לא בטוח בכושרו ולכן גם גנאים נמצא בתמונה. באסם גנאים יפתח על חשבונו של מהראן אבו ריא, שייעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. חיים בנון יחזור אף הוא להרכב על חשבונו של עבאס סואן שעבר היום ניתוח בברכו וצפוי להיעדר לזמן רב.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, טל חן, באסם גנאים, חיים בנון, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, לירן כהן, ג'ורג'ייה צ'טקוביץ' (חאמד גנאים), ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully